Takže nazdárek párek uzto bude zase tak mesic od našeho třídu do Brna. Jakoby ve škole to teď není úplně nejlepší protože tam jdou prostě borky který jsou úplně že fake od pohledu a snaží se být kamarádky kvůli mému taťkovi ale tks už jsem si stihla zvyknout. S Marťou jsme pořád spolu takže good a řekla bych tě nám to klape hezky. Tedkon mám za sebou aspoň další čtyři zápasy a většinou dopadli suprove až na jeden no kde jsme prohráli bohužel.
Vlastně s enix zajímavého v mým životě neděje za což jsme možná i řada ale občas je to nudaaaa. A hlavně ve škole do nás drtej úplně všechno kolem prijimacek hrůza. No a do toho všeho se blíží Vánoce a přijímačky na umělecký školy kam se pujdu hlásit.No teď vlastně zase sedím ve škole a píšu si zápisy do sešitu nuda.
Takže updateeee jsem homeee a jdu dodělávat svoje portfolio na umělku. Zatím to vypadá tragicky ale budu se modlit aby to dopadlo.
No zase další mini update jsem v obchoďáku a hledám dárky k Vánocům a asi mě jebne protože za 1. ceny a za 2. nevim co komu dát pomocccc.
No nakonec mám koupenou už polovinu dárků takže pohodička a k tomu mi má dojít druha polovina balíčkem takže vlastně hotovo a pak to jen zabalittt.Vlastně hsem se vám zapomela zmínit že jedeme na lyžákkkkk. Mega se tedim protože miluju ježdění na hory prostě úplně zbožňuju. Pojedeme tam příští týden a už se fakt nemůžu dočkat. A vlastně jsme úplně zapomela říct že Marta chodí na stejnou školu a do stejného ročníku a korat bohužel do jiný třídy a tak maj úplně jinej rozvrh ale hlavní je že jedeme na lyžařské společně s jejich třídou jakože omggg prostě.
Takže už jsem zase doma ale nejsem sama je tady můj milovaný Martínekk. A samozřejmě tady bude spinkat takže úplně skvěleeee. Úplně mrtě mi to zvedlo náladu protože prostě komu neeeee?
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Čus bus autobus jsem zpátky po 100 letech. Já se velmi omlouvám že píšu jedno zq sto let a ještě k tomu je to krátký a nudný ale nemám nápady pomocc. Ale chtěla bych vám strašně moc poděkovat za to že čtete a hlasujte pro můj příběh moc si toho vážím 🫶. Kdyby jste chtěli dát nějaké návrhy na můj příběh můžete se mrknout na můj instagram kde mám už teď na příběhu odkazy kam můžete psát napadyy jak anonymne tak i veřejne. Budu moc vděčná za nápady. PAPAAAAA ❤️❤️
IG:red.rap.098
ČTEŠ
GoldKid / Milion+ [Rozepsáno]
FanfikceNo takzeeee.. tento příběh je o holce jménem Vaness, které se změní život během pár dnů.... více se dozvíte když budete číst ✨️ Všechno v příběhu je smyšlené a nemá to nikoho urazit ani zesmesnit.