1. Rész

441 11 0
                                    

(Bevezető:
Sziasztok a nevem Lana Conger és 17 éves vagyok, jelenleg apammal élek LA-ben mivel anyám már 2 éve meghalt rákban. Apám nagyon sokat iszik és van hogy bánt is..
Van egy barátom Marcus, már 5 hónapja együtt vagyunk és nagyon szeretem.)
—————————————————————————
Reggel 6:00-kor keltem mivel iskola van, egyből írtam is a barátomnak Marcusnak hogy 7-kor indulhat értem (mindig együtt megyünk suliba)
Nagynehezen kimásztam az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Megmostam az arcom és megcsináltam a skincare rutinomat majd felöltöztem, a mai outfit:

Ezután megcsináltam a sminkem ami szempillaspriálból, szájfényből és egy rövid tussból állt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ezután megcsináltam a sminkem ami szempillaspriálból, szájfényből és egy rövid tussból állt.
Halkan lementem a konyhába hogy ne ébresszem fel apát mert külömben cirkusz lesz, tuti megint be van baszva.
Megcsináltam a szokásos reggelim ami avokádós pirítós, bacon-el+a kávém.
El is fogyasztottam és felhúztam a cipőm majd hallom ahogy apám trappol le a lépcsőn hót részegen. Na ebből verés lesz..

Apa:,,már megint hova mész kislányom?" Kérdezte idegesen sör-el a kezében.

Én:,,iskolába ember, mint mindenki más!" Válaszoltam flegmán ami nem tetszett neki
Apám letette a sört és elkezdett velem ordibálni

Apa:,,VELEM TE NEM BESZÉLSZ ÍGY!!" Mondta üvöltve és lekevert nekem egyet.
Nagyon fàjt... nem érzem a fél fejemet, ég, érzem hogy ott a kéznyoma..

Ekkor megszólalt a csengő
*hál istennek hogy megjött Marcus* mondom magamba majd az ajtóhoz rohanok apámat otthagyva.
Marcus nem tűnt ma valami lelkesnek, egész úton csöndbe volt és csak nézte az utat, nem fordítottam rá nagyobb figyelmet, 5 perc után oda is értünk a sulihoz, kiszálltunk és ő már ment is a haverjaihoz.

Én:,,se puszi, se semmi??" Nagyon megdöbbentem mivel mindig megölel vagy valami mielött elmegy, ez nekem nagyon fura, mi baja lehet?

Mikor beléptem a suliba egyböl odaszaladt hozzám a legjobb barátnőm Emily.

Emily:,,ÚRISTEN SZIVEM MIVAN VELED?? Tiszta piros az arcod!?" Kérdezte aggódóan mivel látta a kéznyomatot amit apám hagyott az arcomon reggel..

Én:,,s-semmi, inkább menjünk" mondtam halkan majd elindultunk a terem felé, az ajtóhoz érve megállított minket Jason (ő az iskolában a legnagyobb szekáló)

Én:,,Ahjj istenem mit akarsz megint te tapló?!"
Kérdeztem unottam mivel tudom hogy megint szekálni akar valami faszság miatt.

Jason:,,Minek neveztél te lúzer?!" Mondta idegesen. *már most megbántam hogy taplónak neveztem, ezt nem fogom megúszni*

Emily:,,JASON, elég legyen te beteg állat!!" Szólt közbe Emily, ő rá hallgatott és Jason hátrébb lépett, mivel szerelmes Emilybe csak nem vállalja be.
Gyorsan eltelt a nap, nem történt semmi különös,
Marcust megse vártam, inkább elindultam haza gyalog.
Egy sikátornál megálltam, meggyújtottam egy szál cigit és elővettem a pengémet...
(Igen ez már nálam szokásos...)

Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/Where stories live. Discover now