Tom:,,Akkor jöhet az első lecke?
A gitárt odadta nekem majd odaállt mögém, a kezeit rátette az enyémre és elkezdte mozgatni a kezem mintha ő gitározna.
Lejátszottuk az ,,Alien"-t, a ,,Don't Jump"-ot és a ,,Leb die Sekunde"-t is, amikor vége lett Tom megölelt hátulról majd újból elkezdte csókolgatni a nyakam, megfordultam és rátapadtam ajkaira, bevallom most már annyira megszerettem és már az életem része lett. A hosszú ideig tartó csókolózásunkat egy ajtó nyitódás zavarta meg lentről.Én:,Hallottad ezt?" Kérdeztem megrémülve.
Tom:,,Nem miért mi a baj?"
Én:,,Maradj itt!" Mondtam szigorúanTom védekezően maga elé tette kezét jelezve azzal hogy enyém a pálya. Lementem a lépcsőn lassan és persze lábujjhegyen, ki tudja ki az.
Odapillantottam és már láttam is ki az. Julia...Én:,,JULIA, HÁT TE ÉLSZ??" Mondtam boldogan majd a nyakába ugrottam.
Julia:,,Sziaaa" mondta ő is boldogan majd körbe nézett a nappaliba, elég fura volt, ez a boldogság hirtelen átment egy pici haraggá.
Én:,,Na ésss.... ELMONDANÁD HOL A FRANCBA VOLTÁL EGY HÉTIG?? EGYEDÜL VOLTAM ITTHON PÉNZ NÉLKÜL, ÉS NEM IS SZÓLTÁL!"
Julia:,,Oké oké értem hogy dühös vagy és sajnálom.." eközbe Tom odament halkan a lépcsőhöz és hallgatózott de nem vettük észre
,,sajnálom de elkellett utaznom egy üzleti útra, pénzt meg egyébként utaltam a kártyádra csak ezek szerint nem láttad, meghát kiváncsi voltam mit fogsz kezdeni egyedül a házzal, hogy eltudod e tartani magad, ahogy látom nem omlott rád a tető és szép tiszta a lakás, neked se esett semmi bajod, ígyhát átgondoltam néhány dolgot, mivel elég érett vagy, és a másik dolog amiért még elutaztam hogy lakást keressek, elköltözök és neked adom a házat, és persze beköltözhet az a fiú iss" mondta kacagva és egy perverz mosolyalÉn:,,HOGY MIVAN?? Azta kurva imádlak köszönömm, de várjunk csak honnan tudsz te róla?"
Julia:,,Jaj szivem, mindent láttam a kamerákon, a nappaliba van kamera."
Elpirultam és elkeztünk röhögni dehát ilyen a tini élet./Time skip/
Felmentem a szobámba és még mindig sokkba voltam de jó értelemben hogy megkapom a házat.
Tom már ott ült az ágyon.Tom:,,Átveszed a házat?" Kérdezte és csak üresen bámult előre
Én:,,Nem tudom, szerintem igen." Mondtam magabiztosan.
Tom:,,És... tudom hülye kérdés de.. bekö-"
Nem hagytam befejezni, odaültem az ölébe és belenéztem mogyoróbarna szemeibe. Teljesen elveszek benne, annyira beleszerettem ebbe a fiúba hogy azt nem hiszitek el, ahhoz képest hogy hogyan találkoztunk először..Én:,,Igen! Beköltözhetsz!" Jelentettem ki majd megcsókoltam lágyan. Amit persze viszonzott.
*Tom szemszöge*
Mindent hallottam amit Julia mond Lana-nak. Amikor mondta neki hogy övé lesz a ház, és mondta hogy beköltözhetek én is ha Lana így akarja ott eléggè meglepődtem majd halkan visszamentem a szobába.
Egy 10 perc után Lana is feljött és ő is teljesen le volt sokkolva de mosolygott.
Alíg mertem megkérdezni, féltem a válaszától de megkérdeztem.Én:,,És... tudom hülye kérdés de.. bekö-" nem hagyta hogy befejezzem ez nem jelenthet jót de fogta magát, szó nélkül beleült az ölembe és a szemembe nézett, olyan gyönyörű zöldeskék szeme van, elvesztem benne most úgy megcsókolnám de megvárom a válaszát.
Lana:,,Igen! Beköltözhetsz!" Jelentette ki majd rátapadt ajkaimra, olyan puha és meleg, nem bírom már sokáig...
KAMU SEDANG MEMBACA
Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/
RomansaA nevem Lana Conger, 17 éves vagyok és jelenleg az apámmal élek LA-ben mivel anyám 2 éve meghalt. Apám állandóan iszik és van hogy bánt is, ezért úgy döntöttem elszökök és egy rokonhoz költözök Németországba...