5. Rèsz

247 7 0
                                    

Én:,,Nem, nem NEM FOGSZ!" Ordítottam rá de lefogta a számat...

Elkezdte kiszívni a nyakam amit nem díjaztam.

Én:,,SZÁLLJ LE RÓLAM TE PERVERZ!" Ordítottam rá de hiába.

Tom:,,Nem fogom abbahagyni szivi, csak az enyém vagy érted?"

Bill:,,TOM ELÉG"

Én erre nem reagáltam semmit csak jól tökön rúgtam és fájdalmában leterült a földre és én meg csak elkezdtem Bill-el szaladni.
Csak futottunk amíg végre odaértünk Julia házához.
Most nem volt itthon de szerencsére kaptam kulcsot.
Be is mentünk és magunkra zártuk az ajtót hogy véletlenül se tudja Tom kinyitni.

Én:,,Most mit csináljunk? Meg fog minket ölni!" Mondtam kétségbe esve..

Bill:,,Ne aggódj bezártuk az ajtót, ha kell hívunk ki rendőrt csak azzal az a baj hogy hiába mert nem tudnak semmit tenni ellene. Tom "hatalma" nagyon durva." Mondta nyugtatás képpen majd megölelt.

Egyszer csak hallottuk hogy valaki dörömböl az ajtón...

Én:,,Jaj i-istenem" mondtam miközbe összekucorogtam egy sarokban, remegett a hangom már zokogtam, de Bill megölelt és nyugtatott, de hiába, pánikrohamot kaptam, nyílván úgy tettünk mintha nem lennénk itthon.

/Time skip/ kb 10 perc
Bill:,,Hál istennek hogy elment, ha megtalál tuti megöl minket főleg engem." Megölelt és megpuszilta a homlokom.

Én:,,Köszönöm hogy megvédesz tőle, gondolom elég közel álltok egymáshoz azon kívül hogy testvérek vagytok. És ennek ellenére is engem védesz." Mondtam már megnyugodva.

Bill:,,Tudod...., csinálhatnánk több mindent is együtt, simán alkothatnánk egy párt szerintem."

Én:,,Hogy tessék?? Tom megölne minket de tényleg-" nem tudtam befejezni..

Bill:,,Nem érdekel, legalább veled halok meg.." mondta majd a fülem mögé tűrte a hajam
Elkezdte csókolni a nyakam, de nem olyan agresszívan mint Tom hanem finoman, ez jobban tetszett.
,,Nagyon szeretlek, lennél a barátnőm?" Kérdezte aranyosan én meg csak lefagyva ülök mellette.

Én:,,Ömm é-én..." Nem tudtam megszólalni nem tudtam mit mondjak, alíg ismerem, nem tudom bízhatok e benne, mivan ha olyan mint Tom? Ez olyan helyzet mint ha farkas lenne báránynak álcázva.
,,F-figyelj Bill, én tényleg nagyon kedvellek és teljesen más vagy mint Tom, de még nem igazán ismerjük egymást és én nem nevezném azt kapcsolatnak ha nem ismerik egymást. Szóval az elején szerintem legyünk csak barátok és ismerkedjünk, és késöbb talán lehet több, ha neked így oké." Próbáltam normálisan megfogalmazni amit akartam annak ellenére hogy kapkodom a levegőt.
Majd hirtelen megint dörömböltek az ajtón..

Tom:,,NYISSÁTOK KI A KURVA AJTÓT HALLOM HOGY BENT VAGYTOK!!"
Éreztem hogy Bill szívverése is felgyorsul, aztán támadt egy ötletem

Én:,,Hé Bill van egy ötletem!" Suttogtam neki.
Elmondtam neki hogy mi az majd Tom betörte az ajtót.

Bill:,,Még idemered tolni a pofád az után amit tettél szegény lánnyal?" Kérdezte elég ingerülten, de éreztem hogy fél.

Tom:,,Mind a kettőtöket kinyírom ugye tudod Billy?"

Bill:,,Hát akkor bazdmeg!"

Tom elég ideges lett és lassan elkezdett felénk lépni.

*ne félj itt vagyok, senki sem bánthat, nem hagyom megígérem!* suttogta bill amitől egy picit megnyugodtam.

Tom ideért ès erősen megmarkolta a csuklóm majd elrántott billtől.

Bill:,,HOZZÁ NE MERJ NYÚLNI!!" Kiabált rá testvérére aki megfordult és bevert neki egy jó nagyot.

Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/Where stories live. Discover now