Először letépte rólam a nadrágot mint egy vadállat majd a felsőmet, olyan erővel megcsókolt azt hittem elolvadok, a pillangók megvadultak a hasamba és semmi másra nem tudtam gondolni csak ő rá.
Lehúztam róla a felsőjét és bámultam a kidolgozott felső testét, elkalandoztam és mire észbe kaptam, Tom már bennem volt, olyan erővel belémhatolt amire egy hatalmasat nyőgtem, szerintem még Billék is hallották. Én erre megcsókoltam majd fordult a kocka, én voltam felül és Tom csak csókolta a nyakam, közbe karmolászta a hátam. Megint megfordultunk és hatalmasakat lökött, egy fél óra után egyszerre élveztünk el. Tom megint rajtam hevert nehéz testével és csak lihegtünk.
Ezt az egészet egy telefonhívás zavarta meg.Én:,,Ahj istenem ki az, BASZKI EMILY AZ!"
Gyorsan kipattantam az ágyból és felvettem a telefont.Hívás:
Én:-Szia Emi-
Emily:-NA VÉGRE HOGY FELVETTED! Itt állok a kibaszott ajtó elött már 10 perce!
Én:-A kurva életbe bocsii jövök!És ezzel le is tettem, Tomot leküldtem a nappaliba a fiúkhoz, én gyorsan felhúztam valami normális göncöt majd lementem én is. Ajtót nyitottam majd itt van Emily előttem JASON-EL??
Én:,,Szia Emilyy" köszöntem majd megöleltem. ,,Ömm, csá Jason, mi szél hozott ide?"
Jason:,,Ja hát jöttem Emilyvel, tényleg igaz hogy a Tokio Hotel banda tagja vagy?"
Emily:,,Persze hogy igaz szivem, a saját szememmel láttam!"
Én:,,Édes istenem gyertek már be!"
Mind a ketten bejöttek majd a nappali elött megálltak tátott szájjal mert meglátták a fiúkat, nem hittek a szemüknek.,,Sziasztok!" Köszöntek a fiúk egyszerre, én oda mentem Tomhoz majd az ölébe ültem.
Én:,,Üljetek már le" mondtam nekik kacagva. Lassan odajöttek majd helyet foglaltak.
,,Fiúk, ő itt a legjobb barátnőm Emily és a barátja Jason."Jason:,,Üdv, el se hiszem hogy tényleg a banda van előttem, azta."
Emily:,,Na várjunk csak Lana, ugye nem? Rosszul látom a kezed???"
Én:,,Nem láttad az interjút? És nem, nem látsz rosszul igen ez egy gyűrű-"
Nem tudtam befejezni, Emily felállt és a nyakamba ugrott.Emily:,,Úristen gratulálok!! El sem hiszem hogy a legjobb barátnőmnek megkérték a kezét!" Látszott rajta hogy nagyon örül, olyan aranyos..
*Time skip*
Felmentünk hárman a szobába, addig a fiúk rendeltek valami kaját és elkezdtek játszani
Elmeséltem nekik mindent hogy mi történt, és azt is mit csináltunk mielött megjöttek..Emily:,,Azta kurva, Lana te már nem vagy SZŰZ?? Jó mondjuk Tom mellett nem is csodálom, és ma csináltátok HARMADJÁRA? Szerintem kezdjél venni terhességi tesztet drágám"
Jason:,Lám lám, a mi Lanank nem is olyan ártatlan kis tiszta lélek. Esküszöm tisztellek, és.. egyébként sajnálom hogy mindig fasz voltam veled a gimiben.."
Én:,,Semmi gond meg van bocsájtva, és igen, nem vagyok ám akkora áll szent, sokat változtam."
*Time skip*
Emily-ék haza mentek és már este 10 lehetett, Tom feljött a szobába.Tom:,,na fojtathatjuk?" Kérdezte egy perverz mosolyal.
Én:,,Toom, majd máskor, így is alíg tudok járni, inkább menjünk fürdeni." Mondtam neki nevetve.
Így is tettük, elmentunk fürdeni majd le is feküdtünk aludni.**Tom:,,TE KURVA AZT MONDTAM ÁLJ MEG!!! GYERE IDE!!"
Én:,,Ne kérlek hadj békén ne ölj meg könyörgöm TOOM NEE!" Ordítottam a sírástól, és közbe szaladtam el egy sorozatgyilkostól..
Tom elkapott majd belémszúrta a kését, és még csak egy könnycsepp se hullott le az arcán, semmi megbánás, én meg ott haldokoltam az utcán és hideg vérrel végignézte.."**Tom:,,Lana ébredj, baszki Lana kelj fel, hallod?? Basszameg BILL SEGÍTS A KURVA ÉLETBE."
Bill berontott az ajtón mint valami őrűlt.Bill:,,Mi a fasz mi történt? JESSZUS LANA MIÉRT SIKONYÁL ÁLMÁBA??"
Tom:,,NEM TUDOM ÉS NEM TUDOM FELÉBRESZTENI!!" Tom csak rángatta a testemet de nem keltem fel rá.
*Tom szemszöge*
Hajnali fél 2 van és éreztem a karjaimba ahogy Lana nagyon mocorog és nyüszög, felébredtem rá majd egyre hangosabban kezdett el sikonyálni, néha azt ordibálta hogy NEM! Próbáltam felébreszteni de nem sikerült és nagyon aggódtam érte, bármi baja lehet.
Kétségbe estem éz elkezdtem ordítani Billnek aki egyből berontott, ő is megilyedt én nem tudta hogy mi van..
Már szó szerint sírtam aztán eszembe jutott..Tom:,,Tudom mivel lehetne felkelteni. Figyelj, LANA ITT VAN APÁD ÉS MEG AKAR ÖLNI!!!"
Erre a mondatra egyből sikítva felriadt és pánikba esetten elkezdett sírni. De én reflex szerűen szorosan megöleltem.
*Lana szemszöge*
Csak sikonyáltam hogy Tom ne öljön meg, aztán csak annyit hallottam hogy valaki azt kiabálja hogy ,,LANA ITT VAN APÁD ÉS MEG AKAR ÖLNI!!" Erre a mondatra sikítva riadtam fel, majd egyből Tom karjai közt találtam magam, sírtam, de nagyon, a szemeim már fájtak, hál istennek hogy csak egy rémálom volt, úgy kapkodtam a levegőt mint egy pánikbeteg.Tom:,,Hé shh shh semmi baj itt vagyok, nyugodj meg nincs semmi baj, nincs itt apád, semmi baj sshh..."
Próbált Tom nyugtatni de nem vált be, rámtört a hányinger...
YOU ARE READING
Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/
RomanceA nevem Lana Conger, 17 éves vagyok és jelenleg az apámmal élek LA-ben mivel anyám 2 éve meghalt. Apám állandóan iszik és van hogy bánt is, ezért úgy döntöttem elszökök és egy rokonhoz költözök Németországba...