2. Rèsz

289 11 1
                                    

Meggyújtottam egy szál cigit és elő vettem a pengémet...
(Igen ez nálam már szokásos)

Csak néztem a szabad kezemet, a hegeket, és csak elgondolkodtam az életemen hogy mekkora egy rakás szar. Anyám nincs, apám alkoholista és még ráadásul bánt is engem, a barátom Marcus le se szarja a fejemet, ma egy szót se szólt hozzàm.
Ezek a gondolatok kavarogtak a fejembe mire hozzáért a penge a csuklómhoz és szívtam a cigit.
Mielőtt megtettem volna... hallottam valamit.
Egy dalt.
Én:,,nanee ugye nem..."
Nagyon ismerős volt a dal, azt hiszem Emily mutogatta ezt nekem. Állandóan arról a hülye bandáról beszél, Tokio Hotel azt hiszem.
Sokszor kapcsolta ezt be asszem ez a Don't Jump.
Azt is mondta hogy minden zenének van jelentősége így hát ezt most kiváncsian végighallgattam.
,,Just take my hand, giving a change, DON'T JUMP!! I SCREAM INTO THE NIGHT for you, don't make it true..."
Amikor ezt a részletet meghallottam elkeztem sírni... vágtam egy két mély csíkot közbe a csuklómon de meg se éreztem, majd jó messzire eldobtam a pengét, nagyon meghatott a zene...
*Lehet nekem is kéne hallgatnom őket* mondtam magamba.
Kb 16:30 lehetett mire haza sétáltam, nyílván apám fogadott az ajtónál megint hót részegen.

Apa:,,már megint hol voltál te kis ribanc?" Kérdezte idegesen, megpróbált idetotyogni de össze esett.

Én:,,Ahjj, hagyj már békén takaríts inkább fel magad után, semmi közöd hozzám! Az életemről se tudsz egy picit sem!" Ezek a szavak hagyták el a számat mielőtt apámat otthagyva felrohantam a szobámba.
Magamra zártam az ajtót és ledőltem az ágyra.
Bekapcsoltam a Tokio Hotel-től a pain of love-ot, hátha megtetszik.
Csak néztem a plafont és gondolkoztam.

*Mi baja lehet Marcusnak?
Hogy mondhattam ilyet apámnak?
Miért halt meg anya?
Mitévő legyek?
Öngyilkosság, gyorsan meglehet tenni nem?
Szökjek el?
Ha el is szökök akkor hova?*
Ezek a gondolatok jártak a fejembe, majd rájöttem,
ELSZÖKÖK!

Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz