Én:,,Jó reggelt Tom, és kérlek egyenlőre ne nevezz így"....
Kikeltünk az ágyból és csináltunk valami reggelit.Tom:,,Figyelj beszélnünk kell, nyugi semmi rossz csak...valamit tudnod kell rólam vagyishát rólunk Billel."
Én csak kiváncsian néztem hogy mit szeretne mondani, kicsit izgultam, mivan ha rossz?Tom:,,nyugi szivem semmi rossz gyors és rövid leszek, csak annyi hogy amikor tegnap idejöttem akkor láttam ugye a Tokio hoteles pólod, szereted őket?
Én:,,Hát szoktam hallgatni őket igen, még sosem láttam őket de kiváncsi vagyok hogy nézhetnek ki."
Tom:,,Hát de már találkoztál velük.."
Én:,,Hogy tessék? Dehogy az nem lehet."
Tom:,,Tom Kaulitz vagyok a Tokio Hotel gitárosa személyesen, Bill pedig az énekes, a két fiú aki még velünk voltak első nap ő Gustav és Georg, a dobos és a basszus gitáros." Mondta kacagva.
Én:,,PHFF HAHAHAHAAA PERSZE ÉN MEG SZŰZ MÁRIA" Mondom és közbe szakadok a röhögéstől.
Tom:,, ....komolyan mondom" mondta és mutatott egy képet a bandáról és ahogy próbálnak.
Én:,,Ez csak egy kép, majd elhiszem ha hallak titeket fellépni vagy valami."
Tom:,,Legyen, holnap úgy is megyünk a fiúkkal próbálni, gyere el és meglátod."
/Time skip/
Tom hazament és már megint este van, ugyanúgy elintéztem minden dolgomat majd elmentem aludni.
Másnap reggel arra keltem hogy Tom itt ül az ágyamon és mosolyogva engem néz, amikor ébresztett volna gyorsan felpattantam és megilyedtÉn:,,Tom mi a franc? Hogy jöttél be?? És mióta vagy itt?"
Tom:,,Neked is jó reggelt napsugár, ja hát nyitva volt az ajtó, így gondoltam bejövök, hogy mióta? Kb fél órája, és egyébként azért jöttem hogy szóljak mert készülődni kell, megyünk ugye a próbára."
Elkezdtem kómás hangon nyőgdécselni és elmentem a fürdőbe rendbe szedni a fejem. Majd felhúztam egy fekete baggy Jeans-t egy fekete hosszúujjú toppal és rá egy fehér oversize pólót.Elindultunk a helyszínre, még mindig nem tudom elképzelni hogy ők a Tokio Hotel. Biztos hogy nem...
Mindenki elfoglalta a helyét a stúdióban én pedig csak néztem őket. Ahogy elindult az első zene ami a Monsoon volt, egyből felismertem, se a fülemnek, se a szememnek nem hittem. Azt hittem álmodom. Végig tátva volt a szám, majd Bill megkért hogy énekeljem el az utolsó refrént.
,,Running through the Monsoon, beyong the world, to the end of time, where the rain won't hurt....."
Mindenki tátott szájjal nézett rám, már megilyedtem.
A két G tapsviharba kezdtek.Bill:,,*tátott száj* Lana.., azta kurva, nagyon jó énekes hangod van, nem akarsz majd velünk fellépni?" Kérdezte még mindig tátott szájjal,
,,Megvan a hangod hozzá a rajongók imádnának téged! Nem igaz Tom? .... Toom? TOM?" Már kiabál tesvtérére és legyint egyet a szeme elött mivel ő csak tátott szájjal néz engem lefagyva, az elején észre se vette hogy nem Bill énekel. A vége fele realizálta, és onnantól nem gitározott tovább csak engem bámult.Tom:,,A-azta ez nagyon j-jó volt..." mondta még mindig tátott szájjal de már magához tért.
Azta kurva, nem hiszem el hogy egész idáig a Tokio Hotellel voltam..Én:,,Najó scrácok el sem hiszem hogy mindvégig itt volt előttem a Tokio Hotel személyesen. Ráadásul a gitàros akiért mindenki odavan meg akart erőszakolni. Most megtisztelve érzem magam, bárkit megkaphatnál." Nem azt mondom hogy most úristen azt akarom hogy basszom meg de akkor még nem tudtam hogy ő kicsoda, de megtisztelve éreztem magam hogy engem akar, pedig bármilyen más lányt megkaphat a több ezer közül.
Tom:,,Én megmondtam szivem."
/Time skip/
Mindenki haza ment a dolgára és én is haza mentem. Felmentem a szobámba, szokásosan egyedül voltam. Nem tudom mi lehet Julia-val. Elővettem a gitáromat és játszottam egy kicsit. Rég játszottam de még mindig ment. Mindig is kiváncsi voltam milyen ha megy a Rock zene és te közbe játszod a gitár részt, ígyhát kipróbáltam.
Bekapcsoltam Rammsteintól a ,,Du hast"-ot, nem hallottam még ezt a zenét, nem is az én stílusom de engem a gitár érdekelt csak benne.
El is játszottam és ez tényleg nagyon jó, nagyon jól ment. Aztán kopogtak, gondolhatjátok ki az.Tom:,,Sziaa, azta kurva nem is tudtam hogy így tudsz gitározni, nagyon jól megy, és ha gondolod taníthatok neked egy két dolgot."
Én:,,Ahhh az nagyon jó lenne" álltam fel majd megöleltem.
Tom:,,Ahh ez hogy még gitàrozol is.. ahhh"
Én:,,Mi a baj?"
Tom:,,Semmi csak n-nem bírom már sokáig."
Én:,,Micsodát?" Egy kicsit lejjebb néztem és láttam hogy háát, az ott életre kelt.
,,Ja, már értem" mondtam kacagva.
Tom csak elpurult és elakart szaladni de én gyorsan az ajtó elé álltam.
,,Hova hova? Még csak most jöttél, tudod, gitár leckét adni." Mondam kacagva, de ő csak fogta magát és szenvedélyesen de nem erőszakosan megcsókolt és felemelt. Lábaim a dereka köré fontam és a falnak nyomott és úgy csókolt. Ràtért a nyakamra majd két csók között azt mondta
,,eddig bírtam cica"
A csókjait nagy sóhajokkal díjjaztam jelezve azt, hogy tetszik amit csinál.
A nyakam kiszívta, és agyon csókolta, majd rátért a számra, csak is levegő hiány miatt váltak el ajkaink. ,,Majd még folytatjuk, ez egyenlőre elég nekem hogy kibírjam" mondta egy perverz mosolyal majd elővette a gitáromat, én meg csak mosolyogva néztem hogy milyen finoman bánik a gitárral.Tom:,,Akkor jöhet az első lecke?
DU LIEST GERADE
Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/
RomantikA nevem Lana Conger, 17 éves vagyok és jelenleg az apámmal élek LA-ben mivel anyám 2 éve meghalt. Apám állandóan iszik és van hogy bánt is, ezért úgy döntöttem elszökök és egy rokonhoz költözök Németországba...