*1 évvel késöbb*
Tommal hivatalosan beköltöztünk a házba, szépen felujítottuk, és hát történtek amik történtek, hivatalosan még nem vagyok a banda tagja de alakulnak a dolgok, Bill már intézkedik, mindig megyek velük próbákra, én is már olyan szinten gitározok mint Tom.
Most is épp vége lett egy próbánknak.Bill:,,Na szóval, az a szitu, hogy, egy hét múlva lesz egy koncertünk, LA-ben, Lana addigra neked elintézem a dolgokat, te is játszani fogsz!-"
Nem hagytam hogy befejezze.Én:,,Várj.... Azt mondtad hogy LA?? Onnan jöttem."
Tom:,,Tudjuk szivem-"
Én:,,É-én nem mehetek LA-be, t-túl sok rossz emlékem van ott!"
Magyarázkodtam nekik, apám miatt ugyebár, túl sokat bántott, egyedül aki miatt megérné elmenni az Emily..
Tom csak szorosan megölelt és nyugtatott.Tom:,,Nem lesz semmi baj, apáddal nem is kell találkoznod, ha meg megpróbálna a közeledbe menni akkor mi elintézzük, ééés szívesem megnézném a várost."
Én:,,Hát jó, akkor már meglátogatom a barátnőmet Emilyt."
Bill:,,Na szóval igen, és két nap múlva indulnánk szóval most menjünk aludni mert már este 9 van és akkor holnap elkezdünk pakolni!"
Mindenki beleeggyezett és elmentünk haza.
Tommal éppen mentünk VOLNA zuhanyozni, ha persze nem jött volna elő az én szerelmemnek a drága kanossága.Tom:,,Szivem, baj van!"
Megilyedtem ezért rémülten rákérdeztem.Én:,,Mi az? Mi a baj??"
Erre nem mondott semmit csak fogta magát és megcsókolt, majd a fülembe súgta..Tom:,,Akarlak!.."
Én a szemébe néztem és nem reagáltam semmi csak szenvedélyesen megcsókoltam.
Tom felkapott az ölébe és úgy csókolt, majd bevitt a fürdőbe, kapkodva lekaptuk egymásról a ruháinkat majd újra egymásra tapadtunk, megengedtük a zuhanyt, Tom felhelyezett egy gumit és akkora erővel belémhatolt hogy bekönnyeztem. Újra megcsókolt majd elkezdett bennem mozogni, az ölébe voltam, lábaim a derekánál körbefontam, nekinyomott a falnak és úgy nyomta belém, nagyokat nyőgtem, de annyira már nem fájt, most már inkább kurva jó érzés. A víz csak úgy szivárgott le a testünkről, Tom egyre gyorsabbam mozgott bennem. Én közbe kiszívtam a nyakát. Egy fél óra után én elértem a csúcsot, Tom még lökött párat majd ő is elélvezett, megint csak lihegtünk.
Eléggé kifáradtunk. Én felhúztam Tom egyik pólóját ő pedig csak boxerben volt.
Átkarolva aludtunk el.Másnap reggel Bill berontott, nem tudom hogy jött be.
Bill:,,Jó reggelt gerle pár ideje pakolni, rengeteg cuccot kell vinni!"
Elhúzta a függönyt, a nap telibe belesütött a szemünkbe, magunkra húztuk a takarót, de egy 5 perc nyafogás után kimásztunk az ágyból.Tom:,,Lana.."
Én:,,Éhes vagy."
Tom:,,Honnan tudtad??"
Én:,,Ismerlek szivem, ismerlek." Mondtam neki, megsimogattam az arcát majd lementem a konyhába csinálni valami kaját, Bill meg ott feküdt a kanapén.Bill:,,Na végre, amúgy nem baj hogy cipővel jöttem be ugye?"
Én:,,Dehogyis érezd otthon magad."
Megcsináltam a gofrit majd lehívtam Tomot hogy végre tudjunk reggelizni./Time skip/
Megettük a gofrit majd Bill elment haza, mi meg Tommal elkezdtünk pakolni.
Kb 5 bőröndöt pakoltunk össze, rengeteg cuccot viszünk.
Este 9 óra fele végeztünk.
Nem igazán volt kedvem LA-be menni, nem akarom látni apámat, Marcust, a sok gyerekkori rossz emlékeimet, beteszem a lábam és mindenki felismer..
Annyira elmerültem a gondolataimba hogy elkezdtem kapkodni a levegőt.
Mire észhez tértem, Tom karjaiban voltam, nyugtatott, nem tudom mi történt, csak szimplán bepánikoltam.Én:,,N-ne haragudj csak.. nem tudom mi a bajom.."
YOU ARE READING
Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/
RomanceA nevem Lana Conger, 17 éves vagyok és jelenleg az apámmal élek LA-ben mivel anyám 2 éve meghalt. Apám állandóan iszik és van hogy bánt is, ezért úgy döntöttem elszökök és egy rokonhoz költözök Németországba...