7. Rész

206 7 1
                                    

Én:,,MEGÖLTED??" Néztem lesokkolódva. Nagyon megilyedtem hogy baja esett Billnek, igaz kb 3 órája ismerem de akkor is...

Tom csak bámul billre, képtelen elfogadni az igazságot.
Bill teste egyre sápadtabb..

Én:,,LÁTOD? Megölted a saját testvéred, engem majdnem megerőszakoltál, nem szégyelled magad?" Ordítottam rá hátha megbánja a tetteit de nem várok sokat tőle, úgyse vállalja fel.
A szemei könnybe lábadtak, letérdelt és csak sírt, megtört...

Tom:,,Nem akartam megölni-" a szája elé tette a kezét hogy visszatartsa a sírást, nem tudja hogyan reagáljon.
,,N-nem tudom mi történt.." még mindig csak sírt és remegett a hangja

*ahjj istenem lehet kicsit túl messzire mentünk esküszöm most megsajnáltam,MIVAN LANA HOGY GONDOLHATOD EZT, MEG AKART ERŐSZAKOLNI*

Tom:,,Tényleg nem akartalak bántani titetek, nem tudom mi van velem.."

*Tom szemszöge*
Ezt nem hiszem el, megöltem a saját testvéremet, majdnem megerőszakoltam egy idegen lányt, olyan voltam mint aki be volt baszva és az alkohol hozta ez ki belőlem, most meg itt vagyok, egy lány elött sírok öcsém halála miatt, teljesen megtörtem..

Én:,,k-kérlek bocsáss meg nem tudom mi van velem" mondtam könyörögve, a földön térdelek de képtelen vagyok a szemébe nézni.
,,K-kérlek" a szavak remegve hagyták el a számat, teljesen le voltam fagyva.
Könyörögtem hogy megbocsásson.

*Mitévő legyek, szer- MICSODA? NEM, nem szeretem, de nem élem túl ha az az egy ember nem bocsájt meg nekem aki tud a testvérem haláláról..*

Lana:,,Talán.., hallod? TALÁN, megbocsájtok HA..."

Ezt hallva nagyon megkönnyebbültem, egyből felnéztem és a szemébe néztem. Vártam hogy mondja.., már kezdtem örülni..
Én:,,ha???"

Lana:,,Ha megteszel MINDENT annak érdekében hogy én békében és boldogsággal éljek a te kanosságod nélkül!-" nem hagytam hogy befejezze, nagyon örültem hogy megbocsájt nekem, de csak ennyivel? Ez nekem fura, de nagyon nagyon örülök!

Én:,,IGEN, IGEN MEGEGGYEZTÜNK!!!"
Nagyon boldog voltam.

*Lana szemszöge*
Meglepődtem hogy ilyen hamar belement.
De sebaj, most ha minden igaz mindent megfog tenni azért hogy én boldog lehessek.

Én:,,Most ÉN engedem meg hogy megölelj, DE MOST AZ EGYSZER!"
Nem kellett kétszer mondani, habozás nélkül felállt majd nekem esett, megértem.

*Te jó isten, most hogy nem ilyen erőszakos most esküszöm jól esik az ölelése, ahogy gyengéden szorít magához de nem akart elengedni, de nem is bánom, hiányzott már egy hosszú ölelés, csak nem épp arra számítottam hogy tőle kapom.*

Hát a tervem bevált az biztos.

Bill elkezd halkan kacagni a földön majd én Tom karjai között.

Én:,,Jaj istenem elsem hiszem hogy bevált" mászok ki Tom karjai közül nevetve...

—————————————————————————
Bocsánat hogy ez a rész ilyen rövid lett, a kövi ígérem hosszabb lesz
Na pusziii🫶❤️

Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/Where stories live. Discover now