27. Rész

101 3 0
                                    

*3 hónappal késöbb*
Minden szép és jó, a pocakom szépen növekszik, és az is kiderült hogy ikreink lesznek, egy fiú és egy lány. Tommal nagyon jól megvagyunk, Emily és Bill is jól megvannak, 2 hete derült ki hogy Emily terhes, és ezt meg is ünnepeltük, nem úgy mint nálam. Most éppen egy interjúra készülünk.

Tom:,,Hercegnőm kész vagy? Kéne indulni."
Én:,,Egy pillanat!"
Gyorsan össze szedtem a cuccaimat és lementem a lépcsőn, mivel futni nem tudok kisebb nagyobb hassal.

*Time skip*
Megérkeztünk a helyszínre és egyből a helyünkre vezettek minket, le is ültünk egy nagy kanapéra.

Interjús:,,Sziasztok, itt Hanna Merox és ma este itt van velünk a Tokio Hotel!"
Mindenki tapsviharba kezdett.
Hanna:,,Nos, ha minden igaz, te vagy Lana, Tom...barátnője?"
Én:,,Hát..-"
Tom:,,A feleségem!" Mondta büszkén.
Hanna:,,Ez igen na ennek örülök, és meséljetek, tervezitek az esküvőt, vagy volt már? És terveztek gyereket?"
Én:,,Hát, esküvő lesz igen, és jelenleg 3 hónapos terhes vagyok."
Hanna:,,Azta mindenit! Hát gratulálok, sok boldogságot, és remélem egészséges kisgyerek lesz, Bill, te hogy állsz a lányokkal?" Bill kicsit meg volt szeppenve de végül megszólalt.
Bill:,,Ömm..ja hát én is jelenleg egy boldog kapcsolatba vagyok, a barátnőm nem tudott eljönni mert vizsgálaton van, mivel ő is terhes." Mondta egy nagy mosolyal.

Hanna még kérdezett jó pár kerdést aztán vége lett, mindenki elment haza.

*Time skip*
Emily már várt miket, főzött vacsit ami isteni lett. Majd hazamentünk.
Már kb este 11 óra lehetett, Tommal vettünk egy jó meleg furdőt majd kapcsoltunk egy filmet, aminek a felénél be is aludtam.
Reggel mire felébredtem Tom nem volt mellettem, gondolom lement reggelit csinálni, addig telefonozok egy picit.
De láttam hogy Tom írt.

/Tommy/
~Jó reggelt hercegnőm, ne haragudj hogy nélkülem kellett ébredned, nem volt szívem felkelteni téged olyan aranyosan aludtál, elmentem bevásárolni nem sokára jövök, szeretlek, puszi!

Ezek szerint akkor magamnak csinálok ma reggelit. Nagy nehezen kikeltem az ágyból és lebattyogtam a lépcsőn. Csináltam avokásós pirítós, tükörtojással és bacon-el.
Kapcsoltam egy sorozatot majd megreggeliztem. Mikor befejeztem fél 10 volt, így gondoltam tartok egy kis én időt. Hajat mostam, csináltam egy skincare rutint. Kentem mindenféle kenőcsöt a hasamra. De aztán csengettek. Szép lassan lementem a lépcsőn majd ajtót nyitottam de nem volt ott senki. Lenéztem és ott volt egy levél. Nagy nehezen lehajoltam érte majd bementem, kinyitottam majd ez állt benne.

Szis szerelmem,
Csípd ki magad, elviszlek valahova,
bocsi hogy így írok csak kipurrcant
a telóm, 14:00-re gyere a parkba
szeretlek sziaa
~Tom~

Hát jolvan akkor ezek szerint nem tudok majd pihenni, 13 óra van jelenleg ugyhogy gyorsan el kell készülődjek, mert az én tempómba a park 15 percre van innen.
Gyorsan kivettem egy szép rucit amit magamra kaptam majd bementem a fürdőbe, kivasaltam a hajam és egy laza sminket csináltam magamnak.
13:45 van úgyhogy szerintem elindulok.

*Time skip*
Szép lassan és időbe odaértem a parkba, de Tom még nem volt itt, vártam egy öt percet de egy szemfedő eltakarta a szemem. De nem olyan gyengén, hanem erősen szorított, mogfordultam aztán teljes képszakadás.

Egy székben ébredtem, egy kisbuszba, a fények kiégetik a szemeim. És aztán megjelent...

Én:,,Kaludia, tudhattam volna te hülye ribanc!"
Klau:,,Mi az picinyem, csapdába csaltak?" Mondta a nyávogós hangján.
,,Nem tanultál a múltkoriból? Tom az enyém!"
Én:,,Ugyan már ha téged választott volna akkor nem ülnék itt a terhes feleségeként."
Klau:,,KUSS!! Nos, mivel Tom úgy se fog rád találni aranyom, azt csinálok veled amit akarok."  Nem reagáltam semmit, hideg vérrel ültem és néztem rá.

*Tom szemszöge*
Éppen szállok ki a kocsiból és megyek be reménykedve hogy Lana csinált valami finomat.
Én:,,Szerelmem megjöttem!" Síri csend, semmi hang, biztos alszik még, kipakoltam mindent majd felmentem felébreszteni, de mikor benyitottam senki se volt az ágyban.
Inkább lementem de aztán láttam egy papírt az asztalon, és elolvastam....
,,A KURVA ÉLETBE!" 14:23 van szóval esélyem sincs..

______________________________
Ne haragudjatok hogy ennyit kellett erre a részre várni, annyi minden történt és nem volt időm írni..

Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/Where stories live. Discover now