6. Rész

230 7 0
                                    

Bill:,,HOZZÁ NE MERJ NYÚLNI!!" Kiabált rá testvérére aki megfordult és bevert neki egy jó nagyot.

Én:,,JÉZUSOM BILL JÓL VAGY??" Nagyon aggódtam, agyrászkódása is lehet.
Láttam hogy mozgásképtelen, fel állni se tud, csak azt láttam ahogy zihál, kapkodja a levegőt, az orrából folyt a vér.

Tom:,,Megérdemelte, el akar venni tőlem"

Ott állunk Tommal ahol kell, a szekrényről ami mögöttem volt, levettem a kést ami el volt dugva.
A kezembe tartottam és Tom meglátta, láttam a félelmet a szemébe.

Én:,,Mivan félsz te patkány?" Kérdeztem tőle, úgy éreztem magam mint egy psyhopata.
Tom csak bámulta a kést és elkezdett hátrébb lépni.
,,Hát persze hogy félsz, takarodj innen és soha többé ne kerülj a szemem elé, hadj minket békén MEGÉRTETTED?" Ordibáltam egy ördögi mosolyal.
Fél mint a kurv* élet.

Tom:,,I-igen meg c-csak kérlek n-ne bánts!" Mondta könyörögve majd hátra esett.

,,Takarodj" csak ennyit tudtam mondani és már el is szaladt.

Én:,,Bill most már felkelhetsz elment."
Bill nem válaszolt, csak feküdt a földön.
Átfordítottam a hátára és az orrából ömlött a vér, nem ébredt fel.
,,BASSZA MEG BILL HALOOO" még mindig eszméletlen volt.
Kiléptem az ajtón és Tom után kiabáltam.

,,TOOMM!!! AZONNAL TAKARODJ IDE VISSZA VAGY MEGTALÁLLAK!!"

*Tom szemszöge*
Ahogy hallottam hogy Lana utánam kiabál lefagytam és megálltam egy helybe. Nem tudom mire képes de várjunk csak, miért félek én? Tom Kaulitz vagyok és én félek? Ilyet se látott még senki mi van velem? Ő teszi ezt velem? Miért mennék vissza.
Vagy talán... érzéseim vannak iránta és ezért hallgatok rá? AHHH MAGAM SE TUDOM. Jobb lesz ha vissza megyek..

*Lana szemszöge*
Láttam hogy a sarkon visszafordul de ahogy meglátott engem megállt egy pillanatra és a kezemre szegezte tekintetét ahol még mindig a kés volt. Még mindig láttam rajta hogy fél.

Én:,,NÉZD MIT TETTÉL A SAJÁT TESTVÉREDDEL TE PATKÁNY!"
Csak állt egy helybe és a kést nézte.
,,AZT MONDTAM GYERE IDE!"

Tom:,,K-kérlek ne bánts..." láttam hogy elkezdett könnyezni a szeme de visszatartotta.

Én:,,Nem foglak bántani ha idejössz, nézz rá Billre, NÉZZ RÁ, ÉBRESZD FEL! MOST!!"
Tom ideért az ajtóhoz majd ránézett testvérére.
Realizálta hogy a saját öccsét bántotta.

Tom:,,Basszameg, mit tettem?" Nézett könnyes szemekkel majd lassan odasétált Billhez.
Elkezdte rázni Bill testét
,,Bill? Bill kelj fel! Hallod? Kelj fel Biiilll!!"
Bill még mindig mozdulatlan.
Tom most már kezd pánikolni.
,,BILL KELJ FEL, A KURVA ÉLETBE!"
Még mindig csak rázza a testét, egyszer fel is pofozta.

Én:,,MEGÖLTED??" Néztem lesokkolódva. Nagyon megilyedtem hogy baja esett Billnek, igaz kb 3 órája ismerem de akkor is...

Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt