*Tom szemszöge*
A fiúkkal pakolgattunk és mikor végeztunk Lana nem volt mellettem, szétnéztem majd hallottam hogy a nevemet kiáltja és egy srác szorítja a csuklóját..Én:,,HÉ TE!! ENGEDD EL MOST AZONNAL!!" Oda szaladtam majd bevertem egyet a srácnak.
,,Ki a faszom vagy te? Mit képzelsz magadról?"Marcus:,,Én? Én Marcus vagyok....Lana exe, és te ki vagy?"
Én:,,Én Tom, Tom Kaulitz, Lana vőlegénye, úgyhogy most takarodj!!"Ezzel el is ment a srác egy jó kis lila folt-tal.
Lana pedig meg volt rémülve.*Lana szemszöge*
Tom:,,Lana jól vagy? Minden rendben? Nem esett bajod? Mi történt??"
Egy pillanatra egy szót se tudtam kibökni a számon.
Én:,,É-én láttam..láttam anyámat a tömegbe de tuti csak képzelődtem, aztán Marcus nekem jött, nem tudom mi a faszt keres itt.."
Tom:,,Az a seggfej, ne kerüljön a szemem elé mert esküszöm hogy megölöm!"*Time skip*
Tök nyugisan fürdünk a tengerbe de Emilynek lett egy ötlete.
Emily:,,Halljátooookk?? KAKASOZZUNK!!"
Mindenki nevetett egyet majd összeálltunk.
Én voltam Tom nyakába, Emily pedig Billébe. És próbáltuk egymást felborítani.
Tommal nyertünk aztán kicsit kifeküdtünk napozni.
Tom bekente a hátam napolajjal és maszírozott, oldalra pillantottam és azt látom hogy Emily és Bill eltüntek. De hova??Én:,,Haha Tom? Ezek meg hova tűntek?" Kérdeztem kacagva.
Tom:,,Áh nem tudom, csak gyerek ne legyen." Ezen egy jót röhögtünk majd átfordultam a hátamra, Tom rámhelyezte nehéz testén és elkezdett csókolni, majd a nyakamat és a fülembe súgta...Tom:,,Akkooorr, most hogy terhes vagy, nincs több rosszalkodás 9 hónapig??" Nézett rám bociszemekkel.
Én:,,Igen szivem ez azt jelenti."
Tom:,,nem nem, rajtam ne múljon, ezt is megoldom neked! 9 hónap az naaggyon sok" Mondta majd újra megcsókolt.
Én:,,öhh mindjárt jövök szivem kimegyek a mosdóba."
Tom bólogatott majd bementem a mellékhelyiségbe de lefagytam.
Véletlen rányitottam Billékre ahogy smárolnak Emilyvel.Én:,,JAJJJ bocsiii!"
Inkább átmentem a másikba.
Elvégeztem a dolgom majd visszamentem Tomhoz.Én:,,Huha szivem, na ezeknek van ám mit megmagyarázni." Mondtam neki nevetve.
Tom:,,Miért mivan? Megtaláltad őket?"
Én:,,Meg ám, ott bent smárolnak" Nevettünk rajta egy jót majd Tommal visszamentünk egy kicsit a vízbe. Beszélgettünk, hülyéskedtünk, smároltunk majd egy 10 perc után végre Billék is ide tévedtek.
Én:,,Na mivan gerlepár, mi volt az a jelenet ott bent drágáim?" Mondtam egy pimasz mosolyal.
Bill:,,Hát tudod, élvezzük az életet." Mondta majd elöttünk megcsókolta Emilyt.
Emily:,,Együtt vagyuuuunk"
Én:,,úristen gratulálook!"*Time skip*
Haza értünk végre majd ledöltünk az ágyra. Azon gondolkoztam hogy ki lehett az a nő a strandon, teljesen úgy nézett ki mint anyám, de hát ő nem lehetett az.. észbe kaptam és ránéztem az órára. Este 9 van majd Tom átölelt és úgy aludtunk el....(Bocsánat ez a rész kicsit rövid lett)
YOU ARE READING
Hirtelen Szerelem /Tom Kaulitz/
RomanceA nevem Lana Conger, 17 éves vagyok és jelenleg az apámmal élek LA-ben mivel anyám 2 éve meghalt. Apám állandóan iszik és van hogy bánt is, ezért úgy döntöttem elszökök és egy rokonhoz költözök Németországba...