-18-

4.9K 329 38
                                    

Gözlerim açık mavinin çirkin bir tonunda duvarlara bakarak açılmıştı. İnce ve düzenli bir şekilde sesler çıkartan makineler, kolumda hafif morarmaya başlamış ine izi ve başımda uyuya kalan koyu kahve saçlar vardı.
En son bayıldığımı ve annemin bana olan son sözlerini hatırlıyordum.
'' Annen seni hiç bırakmadı bebeğim. Annen seni hep sevecek! ''
Yanaklarımdan birkaç damla gözyaşı aktıktan sonra çevreye bakındım. Ufak ama lüks görünümlü oda, hastane odası.
Yaşadıklarımı düşündüm uyuyan Sehun'uma bakarken; o evden kaçışımı, Kai'nin bana bir kere daha abi gibi elini uzatmasını, o değişik rüyayı ve mekanları, seçim yapmamı, annemin beni umut ve güvenle son kez sarışı...

Babam geldi aklıma; dedemin beni ilk ve son kez gördüğü günkü anlattığı sözleri. Çocukken kalbi sevgili ile dolup taşan o masum çocuğun, ilk gerçek aşkı tarafından öldürülüşü. Siyah ve gür saçları da kalbi gibi bozulmuştu, kahverengi gözleri acı ile kaybolmuştu.
Annem saçlarımı okşarken bazen denk geldiğim o masum bakışlarını düşündüm. O babamdı, ne olursa olsun babamdı. Hakkını asla ödeyemeyeceğim, bana ne yaparsa yapsın affetmekle yükümlü olduğum babamdı. Beni dövse de beni öldürse de o adam hep babam oldu.
' Baba ' kalıbına uymadı belki, belki bana öz evladıymış gibi sevgi ile yaklaşmadı, diğer çocukların babası gibi her istediğimi almadı, saçlarımı okşayıp, bana masal okuyup her gece 'iyi geceler' öpücüğü vermedi ama benim bu acımasız hayata adım atmam için gerekli olan bir parça verdi.
' Döl israfı! ' da oldum onun gözünde, sürtük de. Ama babam oldu, ağladığımda sarılmayan ve teselli etmeyen. Kötü de olsa BABAM oldu.

'' MinJee'm! ''Sehun'un ellerimi sıkıca tutup başımı öpmesiyle dolan gözlerimden bir damla yaş aktı.
'' Şükürler olsun... Uyandın! ''
Suratımın her bir yerine öpücüklerini kondurarak gülümsüyordu. Ellerimi tutuyor, parmak uçlarımı ve yanaklarımı öpüyordu.
'' Sehun-ah... İyiyim. '' diye fısıldadım ona bakarken.
O partiden sonra ona olan aşkım, sonsuzum olmuştu. İnsan bir şeyin değerini kaybedince anlıyordu ve Sehun'un değeri kaybettiğimde ortaya çıkmıştı.
Onun güzel parfüme benzeyen kokusu, bakmaya doyamadığım gözlerini, tutmadığım zaman yalnız olduğumu hissettiren o ince ellerini, boynuma kesik nefesleriyle masaj yaptığı burnunu, sıcacık tenini, koruyucu kaslarının değerini o soluksuz ve karanlık geçen gecelerde anlamıştım. Ağladığım dakikalar beni sıkıca saran bedeninin özlemi...
'' Gittin diye o kadar korktum ki, geri gelmeyeceksin ve hep annenin yanında kalacaksın diye. Babam gibi beni yalnız bırakacaksın diye o kadar korktum ki! Sakın bir daha yanımdan ayrılma. Sakın! '' dedi dolu gözleri ile.
'' Ama sen, o gün... Kalbimi kırmıştın. ''
'' Biliyorum. O gün annemin orada olacağına dair haberler almıştım ve sinirlendim. Sana o gün onları asla söylemek istemezdim. O partide bizim resmiyetimizin olmasını isterdim, senin gitmeni değil. ''
Yatakta kendimi zorlayarak yana kayıp Hunnie'nin yanıma yatmasını sağladım.
'' Birbirimize tüm sıkıntılarımızı anlatalım şimdi. Destek olmak istiyorum. '' dedim yüzüklü parmaklarımızı birbirine dolarken.
'' Ama yorgunsun... ''
Başımı olumsuzca sallayıp ona baktım.

'' Bana nasıl bir uyuşturucu verdiklerini bilmiyorum ama o partiden üç gün sonra uyanabilmişim. Üvey anne ve annen korkularımı tekrar gün yüzüne çıkartmak için uğraştılar. Beni günlerce aç bir şekilde tavan arasına ya da bodrumdaki karanlık odada kilitlediler. Uzun ve büyük bir adam getirip beni becermesini istediler ama o adam bana yardım etti. Bana o çıkışı söyledi. Ve bende senin için çok çabaladım Hunnie... ''
'' Sen o gün kaçtın sandım. Benden ve evliliğimizden kaçtığını düşündüm. Sonra Kai senin böyle bir şey asla yapmayacağına inandırdı beni. Seni günlerce, haftalarca tüm Kore'de aradım. Sonra annem ve üvey anne yazılar göndermeye başladı ve Kai ile bir plan yaptık. Sonra ise onun seni yarı ölü bir şekilde yanıma getirmesi oldu. ''
Yutkundum...
'' Doktorun gelecek birazdan tatlım. Sana söylemesi gereken şeyler var. ''
Başımı sallayıp ona gömüldüm. Kokusunu unutmamak için iyice içime çektim.
Ve kendi kendime; o kokuyu bir daha unutmamak için yemin ettim! 

Evlilik Oyunu ✔ | SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin