-20-

4.8K 366 45
                                    

Kaybolan Zaman

Hamileliğimin 5. Ayında üvey annem vefat etti.
Cenazesine kimse çağırılmadı.
4 ay 10 gün sonra kızımız MinAh doğdu.
MinAh 3 aylıkken Sehun sigaraya başladı.
MinAh 4 aylık olacağı doğum gününde Sehun eve sarhoş geldi.
O gece Sehun canımı yaktı.

MinAh 1 yaşına bastığında yalnızdık.
Sadece Kai vardı.
MinAh daha hiçbir küçük kelimeleri söyleyemiyor.
Sehun MinAh ağladığında hep bağırıyor.
Sehun değişti.
Ben ise aşkıma yenik düşüyorum...

**Gelecek

Sabah MinAh'ın yanımda debelenmesiyle uyanmıştım. Giydiği pembe, üzerinde minik minik beyaz çiçekleri olan pijamasıyla gördüğü rüya gereğince yatakta bir sağa bir sola dönüyordu. Onun minik dudaklarını şapırdatmasını izlerken Sehun'un odada olmadığını fark ettim.
Yataktan yavaşça kalkıp giydiğim siyah pijama takımını düzeltip aşağıya indim.
"Sehun?"
"Ne var?"
Televizyon önündeki ikili koltuğa yatmış olan kocama baktım. Gri pijama altı vardı sadece üstünde. Vücudunu bir süre izledim. Karnındaki kaslarını, kasıklarındaki adonis kaslarını ezberlediğim haliyle görmek hoşuma gidiyordu.
İkili koltuğun yanındaki tekli koltuğa oturup ona bakmaya devam ettim.
"Neden bu kadar erken kalktın?" dedim sakin bir şekilde. Artık eskisi gibi olmayan kocamla aramda uçurumlar vardı sanki, doğru düzgün konuşmaz olmuştuk, sarılmıyordu kolay kolay veya öpmüyordu artık beni eskisi gibi.
Doğumdan sonra çok fazla şey değişmişti.
"O küçük şey odaya geldi ve beni uyandırdı. Onu odasına kilitle ve bir daha odama girmesin." dedi suratıma bile bakmaz bir halde.

"Sehun onun adı var. Sen koydun onun ismini. MinAh. Ve onu odaya kilitleyemem. Daha bir buçuk yaşında bir bebek o sevgilim."
"Bana şöyle seslenme!" dedi. Bu sefer sesi daha yüksekti.
"Beni aldatıyor musun Sehun?" derin bir nefes alıp söylediğim şeyle yattığı yerden doğruldu. Artık dayanamıyordum onun bana olan soğuk davranışlarına, sarılmayışına, çektiğim özleme dayanamıyordum artık.
"Bu da nerden çıktı? Seni böyle bir düşünmeye ne itti?" dedi. Uzun zaman sonra ilk defa gözlerime bakıyordu. Küçük kahverengi gözleri sinirle bana odaklanmıştı.
"Senin davranışların. Eski Sehun'umu öldürdün sanki. Eskisi gibi değilsin. Bana dokunmanı es geçtim, artık bana bakmıyorsun bile." Gözlerim dolmuş bir şekilde kafamı başka yöne bakmaya zorlandım.
"Seni aldatmıyorum MinJee."
"O zaman neden böylesin? Doğumdan sonra sana ne oldu?" dedim ayağa kalkarak.
"Kızımıza hiç sevgi göstermiyorsun, o daha konuşamıyor bile. Beni bir başıma bıraktın. Ne değişti Sehun? Ne?"

Ayağa kalktı ve tam karşıma geçip bana bakmaya başladı.
"Kızı evlatlık ver ve bitsin bu çilen." dedi.
İnanamamıştım ona.
Kızımızı; onca yaşanan şeylerden sonra dünyaya zar zor getirdiğim kızımızı evlatlık vermemi istiyordu.
Hiç düşünmeden suratına sert bir tokat atıp yanından koşarak uzaklaştım ve miniğimin yanına çıkıp kapıyı kilitledim.
Dolu gözlerimle yatakta elleriyle oyun oynayan bebeğime bakmaya devam ederken yere çöküp hıçkırarak ağlamaya başladım. Bu adam evlendiğim Sehun değildi, beni sevip, koruyan, canım yanacak diye korkan Sehun değildi.
Kendi kızını evlatlık ver demişti bana. Ona inanmıyordum. Bana şaka yapıyor olmalıydı. Başka bir açıklaması olamazdı.

Yanıma yanaşan minik adımları fark edince gözyaşlarımı silip kafamı kaldırdım ve onu kucağıma alıp saçlarını öptüm.
"Banyo yapmak ister misin anneciğim?" dedim hafif gülümseyerek. Konuşamıyor olduğu için başını olumluca sallayıp neşe dolu bir kahkaha attı yanaklarımdaki ıslaklıkları silerek. Onu kucağıma aldım ve kilitli olan kapıyı açıp çıkacakken kapının önünde duran Sehun'u görünce geri çekilmek zorunda kaldım.
"Nereye?" diye sordu bana bakarak.
"Banyo yapacağız." dedim soğuk bir sesle.
"Ağladın mı?" cevap vermedim. Yanından geçip koridorun sonundaki banyoya girip kapıyı kapattım. Arkamızdan baktığını hissetmiştim ama onunla konuşmak istemiyordum.
Sıcak suyu küvete doldururken miniğimin oyuncak seçmekte kararsız kaldığını görüp gülümsedim.
"MinAh hangi renk köpük istersin prensesim?" dedim.
"Pembeyi seviyor."
Arkamdan gelen sesle irkildim. Sehun banyoya girmişti ve kapıya yaşlanmış bir şekilde MinAh'ı izliyordu.

Evlilik Oyunu ✔ | SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin