-19-

4.5K 332 28
                                    

Doktorun gelmesi birkaç saat sürmüştü.
O saatlik zaman dilimi boyunca Sehun'un kokusunu içime çekmiş ve asla unutmamak için milyon defa daha yemin etmiştim. Kai'nin beni kurtardığı zaman dilimini SuperMan gelmiş gibi anlatıyordu.
'' Ciddiyim Sehun! Kırmızı pelerinimi iki yaşlı moruk görünce korkup kaçtılar. Eee yenge de bana kapıldı. ' Yi bini Kai ', ' Kirtir bini Kai ' falan dedi. Bende dedim ki ' Sen benim canım, kanım, yoldaşım olan arkadaşım Sehun'un hatunusun. Bana ait değilsin. ' dedim. Sonra yenge benden kaçtı işte. ''
Sehun'un müzik gibi gelen kahkahasıyla gülümsedim.
'' Benim kızım o Kai. Sana asla bakmaz! ''
'' Bonom kozom o Kai. Sono oslo bokmoz! ''
Birbirleriyle atışmaları odayı mutluluk dolu kırıntılarla dolduruyordu.
'' Bay Kendini Beğenmiş; beni taklit edip durma! ''
'' Boy Kondono Boğonmoş; bono toklot odop dormo! ''
'' Kai. ''
'' Ne? ''
'' Bebek gibisin. ''
'' Yakışıklı bebeğim. ''

Onların bu hallerimi zihnime kazıdım. Biliyordum ki ölüm ne yakınımdaydı ne de uzağımda. Kimi zaman tam kalbimden vuruyordu okunu ve acıyla kanser bırakıyordu beni, kimi zaman da omzundan yaralayıp yardıma muhtaç kılıyordu...
Hayatım sadece acizlikle mühürlenmişti. Güçlü bir kız gibi davranıp geçmişimi unutmaya çalışıyordum, geleceğe doğru adım atmaya çalışıyordum. Ama rüyalarımda annemin tabutunu, Sehun'un benden nefret edeceğini ve üvey annemin beni tekrar tutsak ettiğini görüyordum... Çığlıklarla uyanıyor ve gözyaşlarını dost biliyordum kendimi...
'' MinJee... ''
Sehun'un ellerimi bırakmadan adımı mırıldanışını dinledim. Onun için ben bir melektim. Siyah kanatlara sahip beyaz bir melek. Kötülüğün içinde büyümem ama kötülüğe hiç yanaşmamam onun için siyah kanatlı beyaz bir melek yapmıştı beni.
Güçlüydüm... Onun için güç iyilikti.
Mutluydum... Onun için mutluluk beyazdı.
Huzurluydum... Onun için huzur siyahtı...
'' Sehun... ''
Parmaklarımızı birbirine dolarken fısıldadım.
Ona minnettarlığımı asla ödeyemeyecek olmaktan korkuyordum.
'' Değerlim. '' diye fısıldadı saçlarımı öperken.
'' Kalbim. '' dedi elimi okşarken.
'' Umudum. '' dedi gözlerimizi birbirine odaklarken.
'' Aşkım. '' dedi... Dudaklarımızı tüm özlemiyle birbirine kavuştururken.
İştahla öptüm.
Dudaklarımız birbirine değdikçe daha da iştahla öpüşüyorduk. Daha çok özlem giriyordu, daha çok aşk ekleniyordu ve daha çok istek oluyordu...
İlk defa onun için istekliydim.
İlk defa ona bu kadar aşıktım.
İlk defa ağlamamak için bir sebebim olmuştu.
'' Ateşli aşkınızı bölüyorum sizi sulu çiftler ama doktor geldi. ''
Kai'nin sesi tüm duyguyu bozduğu sırada utançla kıpkırmızı kesildim ve Sehun'a biraz daha sokuldum.

'' Uyanmanız ne güzel Bayan Oh. Eşiniz sizin için çok endişelenmişti... '' dedi içeri giren orta yaşlı doktor. Kumral saçları özenle şekillendirilmiş ve gözlükleriyle yeni doktor edasını benliğine işlemişti.
'' Uzun süre doğru düzgün beslenme olmadığından ve kapa alandaki sınırlı oksijenden dolayı ufak derece kriz geçirmiş ve birazda zehirlenmiştiniz. Genel kontrolle birlikte gerekli tıbbi işlemleri de gerçekleştirip tekrar kriz geçirme olanağınızı yüzde sıfıra indirdik. ''
Sehun mutlu bir edayla kafasını salladı ve ellerimi ovuşturdu.
'' Ama sabahları ani kusmalar ve baş dönmeleri olabilir. İştahınız aşırı derecede açılacaktır ve aşerme hissiniz çoğalacaktır. Ani ruhsal değişimlerde normal denilebilir düzeyde başlayacaktır. ''
Doktorun dediklerine anlam veremeyince hafifçe doğruldum.
'' Ben... Ben bu dediklerinizin hiçbirini anlamadım... Kriz geçireceğimi önlediğinizi söylediniz ve şimdi... Bu dedikleriniz... ''
Sehun'a sorarcasına baktım ve o bana en içten gülümsemesini sunarak tek bir şey söyledi.
'' Hamilesin karıcım! ''
Ağlamayacağıma söz vermiştim ama aniden vücuduma hücum eden şoktan dolayı mı yoksa mutluluktan dolayı mı bilmiyorum ama gözyaşlarım birden akmaya başlamıştı...
Elim henüz çıkmamış karnıma gitmişti ve Sehun ellerini ellerimle birleştirip omzumu öpmüştü...
'' Hamileyim... ''

Evlilik Oyunu ✔ | SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin