.
Hala vakit geçmesine rağmen kimseden ses çıkmamıştı.Ervaya dönüp baktığımda relefonuna gömülmüş bir şeyler yapıyordu.Barışa döndüğümde ise O da yola dalgın bir şekilde odaklanmıştı.-Hadi ama ne bu sezsizlik ?
Barış "Hıı " demekle, Ervaysa "Yok canım sana öyle gelmiş " diye cevap vermişlerdi.Üff ikiside hayattan soğmuş gibiydiler.Seslice offladım ama yine olmadı.Barışa dönüp saçını bozayım dedim.
-Sedef konsantrasyonumu bozma
-Görende ameliyat yapıyosun sanar alt tarafı araba kullanıyosun sende yani.
Bunları kendine getirmem lazımdı.Ne yapsamm ne yapsammm ...
- Ervaa..Ay midem bulandı kusucam galiba .
Birazda yüzümü buruşturarak gerçeklik katayım dedim.
-Ay canım stresten hep bunlar işte derin nefes al geçer belki.
Gerçekten şimdi deliricektim.Bi anda aklıma gelen şeyle bağırdım .
-Ben Hamileyimmm !!
O anda herşey ağır çekimde olmuştu sanki.Barışın aniden frene basması benim öne doğru savrulmam.
Ervanın telefonunun bir köşeye fırlaması ve Mon dieu !(amam Tanrım)diye bağırması.
İkiside bana bakıyordu.Tamam kabul kendilerine gelsinler dedim ama bu kadarınıda beklemiyordum.Barış gergince elini saçından geçirip iki eliyle kollarımdan tuttu.
-Sen az önce ne dedin?
-Sedef ne hamilesi kızım ya teyze felan olamam ben.Hem bi dk yaa kimin çocuğu bu !??
Barış ellerini biraz daha sıkarak
-Yoksa o it mi birşey yaptı!?Öldürücem onu o yüzden geldi arabanın yanına ondan mı soktun bizi arabaya?
-Noluyoruz yaaa ! bi sakin olun.Hee evet ikizlerim var hemde hiç sormayın.
Kendimi Barıştan kurtarıp koltuğa yaslandım.Ya hemende inanıyolar böyle bir şey yapacağıma acayip sinir olmuştum.
Barış kafasını yukarıya dogru kaldırıp derin bi nefes almıştı.Erva hemen beni dürtüp
- Ne ikizi Sedef sen ciddi misin ya?
Offf!Derin bi nefes alıp onlara döndüm ikiside bana bakıyordu.Artık açıklamalıydım yoksa Barış cidden Çağrıyı öldürecek gibi duruyordu.
-Ya size inanamıyorum kaç dakikadır beni takmadığınız için bi şaka yapayım dedim hemende inandınız aferin yani.
Erva rahatlamış gibi nefes vererek
-Ödümü kopardın kızım az daha kalp krizi geciriyordum burda böyle şeyler yapma bir daha kafanı kopartırım senin.
Gözlerimi devirdiğim sırada Barışın bana sert bir şekilde baktığını gördüm.
-Böyle şaka olur mu sedef !Senden beklemek değil olay burda seni koruyamamış olmam anladın mı ?
Bu sefer alttan almalıydım sanırım.Elimi omzuna koyup.
-Şey tamam haklısın bi anda çıktı ağzımdan özür dilerim. hadi gidelim nereye gideceksek .
Biraz durduktan sonra hafif gülümseyerek kafasını sallayıp arabayı çalıştırdı.
-Az daha Çağrıyı vurdurtacaktın bana !
Barışın böyle demesiyle Erva kahkahayı basıp "Az daha ikizlere teyze oluyorum zannettim yaa " demesiyle hep beraber kahkayı basmıştık.ikiz çocuklarım olduklarını düşünüyorumda ...ahh hiç benlik değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA.
Romantik》 Soluksuz okuyacağınız bir wattpad kitabı 《 ¤ Çağrı & Sedef ¤ ● Demir Ayaz Evren Mert Atakan ● Yiğit Yücesoy ● Erva ● Barış Mertoğlu