Sabah annemin okula gitmem için beni uyandırmasıyla kalktım.Duş alıp kıyafetlerimi giydim .Okul kolej olduğu için kıyafet serbest.Ben ise hep klasik ve abartısız giyinirdim.Dünyalarca kıyafetim var ama asla okulda giyilecek şeyler değiller.Özellille elbiselerim.Üzerime gri bir short üstüne gri bol kapşonlu altına beyaz ayakkabılarımı giydim .Leopar desenli sırt çantamıda alıp evden çıktım.
Fakir birisi değilim babamın gönderdiği para ve benim aldığım burs fazlasıyla yetiyordu bize.Evimiz küçük ve güzel .Okulda sefil gibi dolaşmıyorum bende diğer zengin kızlar gibiyim ama nedense hep kötü birisi olarak dışlandım.Hepsi o piç ÇAĞRI yüzünden.Acaba bugün ne yapacak bana.Daha doğrusu yapacak birşey kaldımı acaba?
Okula gelince Çağrı da olmak üzere 6 kişilik bir çete beni okulun kapısının önünde bekliyorlardı.Piç en önde durmuş nasılda gülüyor.Kapıdan içeriye geçerken ne olduğunu anlamadan kendimi yüzüstü yere kapaklanmış olarak buldum.Dizlerim parçalanmıştı ve kanıyordu.O sızıyla ben ağlarken Çağrıda bir şeyler söylüyordu.
-Ahh neden önüne bakmıyorsun ama .Yoksa uykunu mu alamadın? bir şey oldu mu bari ?
Demir sor bakalım birşey olmuş mu ?
-Birşeyin var mı canım eğer istersen biz sana yardım edelim heh?
-Çek o pis ellerini üstümden.
-Abi çok hoşuna gitmiş uykum açıldı diyo.
-Güzell.
Kendi çabalarımla yerden doğrulurken attıkları kahkağalar kulaklarıma işliyordu.Yerden doğrulurken yerdeki çantamı alıp sırtıma taktım.Dizlerimin sızlamasına aldırmadan topallayarak lavaboya gittim.Dizlerimi yıkayıp sildim.Sonrada revire gittim. yara bandı yapıştırdıktan sonra sınıfa gittim.Sınıfım 12/E .
Bendeki nasıl bir kaderdir ki hepsiyle aynı sınıftaydım.Hatta benim arkamda oturuyordu pislik.
Sınıfa geçip sırama oturdum.Tabletimi çıkarttım ve kitap okumaya başladım. Kitaba bayağa odaklanmıştım bir hayvanın sırama tekme atmasıyla başımı kaldırdım.Ahhh Çağrı nasıl tahmin edemedim(!) acaba .
-Efendim .
-O sıradan kalk derhal.
-Nereye oturucam peki ben ?
-Banane nereye oturursan otur git yere otur .
-Tmmm .(Allahım sana geliyorum.)
Gel otur .
Eşyalarımın hepsini toplayıp kalktım tam başka sıraya gidiyordum ki...
-Neyse vazgeçtim geri otur..
-Off ! Pekala oturayım .
Sırama oturup eşyalarımı geri yerleştirdim .Arkamdaki sırasını ileriye fırlatıp benim sırama çarptı.Sonra da yerine oturdu.Sırtım o kadar acımıştı ki bir an ufakça inledim.
-Ayy pardon acıdı heralde ama sen alışkınsın dayan biraz büyüyünce geçer .
-Hı hı geçer evet.
-Kes sesini başım ağrıdı.
Allahım bu nasıl bir hayvandır.Ben de insanım dimi yani ahh sırtım .Kesin morardı.Offff offf Allahım sen yardım et.Konuşuyor konuşuyor bir de başım ağrıdı diyor bana yaa.Bende evet babacım, tmm babacım , özür dilerim babacım modundayım resmen .Şeytan diyo bağır,küfer ama nerde dalaklar beni .O yüzden her dediğini yapıyorum ki benden sıkılsın.
İlk ders bitti .Herkes tenefüse çıkıyor.Tam bende çıkıp gidiyordum ki Kolumu tutup sıraya geri çarparak otutturdu.
-Nereye ?
-Bahçeye çıkıcaktım da.
-Otur şuraya bir yere gidemezsin.
-Tmm oturuyorum.. gitmiyorum..
Hala sıraya koyduğu kafasını hiç kaldırmamıştı.Sınıfta duranlara bağırıp sınıftan çıkmalarını söyledi.Herkes korkudan dışarıya çıkınca sınıfta tek kaldık ve demirlerde kapıyı dışarıdan kapatıp tuttular.
...........
10 dk oldu hala oturuyoruz.Ne kafasını kadırdı ne de tek kelime konuştu.Sadece kolumu sıkıp duruyordu.Kolumun mosmor olduğuna eminim çünkü 10 dk dır bu durum böyle en sonunda kolumun acısıyla sessizce ağlamaya başladım .Çünkü bu gerçekten canımı çok yakıyordu.Yüzümü silmek için diğer elimi kaldırınca kafasını kaldırıp bana baktı ve kolumu sıktıgını farketti.Kolumu hızlıca bırakınca şok oldum.Resmen parmaklarının tüm izi kolumdaydı ve kolum mosmor olmuştu.Ben kolumu sıvazlarken çık dışarı diye bağardı.
Çantamı alıp sınıftan dışarıya çıktım ve lavaboya gittim.Tuvalete girip kapıyı kitledim .Tuvalette kimse yoktu sırtım morarmışti ve kolum daha da feciydi .Bu çocuğun derdi neydi.Yüzümü yıkayıp tipimi düzelttikten sonra tuvaletten çıkıp okul bahçesine doğru yürümeye başladım .Tenefüs çoktan bitmişti herkes dersteydi.Kesin hala sırasında uyuyordur.Sedef ten kime ki o insan değil sonuçta köle. Bahcede kimse yoktu .Okuldan çıktım ve ara yollara girerek yürümeye başladım.En sonunda eski bir evin önündeki betona oturup ağlamaya başladım.
Her yerim sızlıyordu ve acıyordu.Dizim,sırtım,kolum sanki tır çarpmış gibiydim.Ahh annem beni böyle görmemeliydi.Kalkıp kendime çeki düzen verdim.Saat 3 olmuş ben kaç saattir buradaydım .Çantamı alıp eve doğru giderken bir arabanın yanıma yaklaştığını gördüm.Araba yanımda durdu ve kapakları yukarıya doğru açıldı.Ahh bu bir lamborghini.Arabadan ineni bakmak için kafamı çevirmemle şok geçirdim zaten .
Bu bu Çağrıydı ama burada ne işi var ki .Yoksa yine mi eziyet edecek .Yeter artık dayanamıyorum.Arkamı dönüp tam gidecektim ki arkadan bana seslendi ...
- NEREYE GİDİYORSUN SEDEF ?
AYRICA SANA OKULDAN GİDEBİLECEĞİNİ KİM SÖYLEDİ?
Multimedia Sedef.
Yorum yapın merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA.
Romance》 Soluksuz okuyacağınız bir wattpad kitabı 《 ¤ Çağrı & Sedef ¤ ● Demir Ayaz Evren Mert Atakan ● Yiğit Yücesoy ● Erva ● Barış Mertoğlu