Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (úplný scénář)

26 2 0
                                    

Autor knihy: J. K. Rowling

Počet stran: 312

Rok vydání: 2022

Stav: Série je rozepsána

Kategorie: Pro mládež, Dobrodružné, Fantasy

O čem je kniha Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (úplný scénář)?

"Oficiální scénář k filmovému hitu ze světa Harryho Pottera"
Profesor Albus Brumbál ví, že mocný černokněžník Grindelwald chce ovládnout kouzelnický svět. A protože ho nemůže zastavit sám, vyšle magizoologa Mloka Scamandera, tým kouzelníků a jednoho odvážného mudlu na nebezpečnou misi. Jak dlouho však může Brumbál zůstávat stranou, když jde nyní o všechno? Kompletní scénář ke snímku Brumbálova tajemství doprovázejí zákulisní informace, náčrty kostýmů i postřehy od Juda Lawa, Eddieho Redmaynea a dalších hvězd filmu.

Recenze: Tento prozatím poslední díl Fantastických zvířat byl vskutku famózní! Filmové zpracování se mi velice líbilo a proto jsem od knihy měla velké očekávání, které bylo ve všech směrech splněno. Ať už jde o dějovou linii, či o úžasné ponoření do příběhu. Jednu z věcí, kterou bych chtěla u tohoto dílu velmi pochválit, je grafické zpracování. Jednotlivé nákresy, ať už Bradavic, nebo postav, jsou prostě dokonalé. Série je rozepsaná a proto se už teď nemohu dočkat další knihy v této sérii. Jak dlouho na ní budeme čekat, to je velká otázka. Kniha si samozřejmě odnáší plný počet bodů. Mohu ji doporučit fanouškům série Harryho Pottera, ale věřím, že i když třeba nemáte rádi příběh mladého čaroděje, tak Fantastická zvířata by vás mohly okouzlit.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

02.01.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat