Autor knihy: Jenny Han, Siobhan Vivian
Počet stran: 269
Rok vydání: 2017
Stav: Série je kompletní
Kategorie: Young Adult, Romantické
O čem je kniha Oko za oko?
Ostrov Jar není jen idylické místo na dovolenou, ale to vědí pouze ti, co na něm žijí. Kat, Mary a Lillia chodí na střední školu, ale to je asi to jediné, co mají společného... tedy kromě touhy pomstít se. Pomstít se těm, kteří je šikanovali, vysmívali se jim a udělali jim ze života peklo. Špatné věci se totiž stávají i hodným holkám.
KAT už má dost toho, jak ji její bývalá nejlepší kamarádka ponižuje.
LILLIA klukům vždy věřila, ale tomu je konec. Ne potom, co se stalo tohle léto. A rozhodně to nenechá jen tak.
MARY ostrov před šesti lety opustila kvůli klukovi. Ale vrátila se a chce, aby ten, co jí kdysi ublížil, taky trpěl.
Žádná z dívek by se sama nedokázala bránit, ale dohromady... dohromady jsou schopné čehokoli.Recenze: Jako první bych chtěla zmínit velmi pomalý rozjezd příběhu. Kniha pojednává především o pomstě tří holek, které si už něco zažily. Jako nejméně sympatická postava je pro mě Rennie, asi hlavně kvůli tomu, jakým stylem je nám popisována. Neměla jsem od knihy žádné očekávání, ale celkem mě to překvapilo. Jediné, co pro mě bylo na začátku trochu těžší bylo, že jsem si dost pletla postavy, postupem čtení se to ale srovnalo. Velmi zajímavé je také to, že se nám zde objevuje náznak magie, zajímá mě jak se to dál rozvine. Konec knihy byl velmi napínavý a také hodně otevřený, jsem zvědavá, jaké bude pokračování. Hodnocení dávám 4 z 5 a to hlavně kvůli již zmíněnému o pár řádku výš.
Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.
29.07.2024
ČTEŠ
Recenze knih #2
Non-FictionAhoj. Zde najdeš mé recenze na knihy, které jsem za rok 2024 přečetla. Jedná se o recenze převážně kratší, zároveň neprozrazující žádné spoilery. Pokud by se v recenzi objevovaly spoilery, budete včas informováni.