Zatmění

5 1 0
                                    

Autor knihy: Stephenie Mayerová

Počet stran: 480

Rok vydání: 2008

Stav: Série je kompletní

Kategorie: Romantické, Young Adult, Fantasy, Horor

O čem je kniha Zatmění?

Třetí díl romantické čtyřdílné ságy s prvky fantasy a hororu.
Isabella se stěhuje k otci do městečka Forks ve státě Washington. Zdá se jí, že na světě neexistuje nudnější a beznadějnější místo – až dokud nepotká tajuplného a přitažlivého Edwarda, který doslova obrátí její život vzhůru nohama. Do Isabellina příjezdu Edward úspěšně tajil před obyvateli městečka svou upírskou osobnost. Později však do Isabellina života vstoupí také Jacob, chlapec s vlkodlačími předky. Vlkodlaci a upíři jsou však nesmiřitelní nepřátelé a Edward s Jacobem toto nepřátelství nedokáží odložit ani z náklonnosti k Isabelle. A tak se Isabella musí mezi nimi rozhodnout...

Recenze: Další díl z knižní série, který vyvolává trochu rozporuplné pocity.

Rozhodně se tady musí nechat to, že se konečně děje nějaká velká akce, která nám velmi významně zamíchá s kartami příběhu. Osobně se mi tenhle díl líbil zatím nejvíc a nemám absolutně co vytknout.

Styl psaní mě stále nepřestane překvapovat, protože na to, jak je dílo obsáhlé, se opět kniha četla sama. Velmi oceňuji také konec psaný pohledem Jacoba. Ten reaguje na situaci, která bude v dalším díle velmi zajímavá a rozhodně také napínavá.

Kniha si odnáší plných 5 z 5 hvězd.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

12.06.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat