Bestie je zvíře

3 1 0
                                    

Autor knihy: Peternelle van Arsdale

Počet stran: 368

Rok vydání: 2017

Kategorie: Horor, Fantasy

O čem je kniha Bestie je zvíře?

Jako dítě se Alys rýmovačkám o Bestii smála a strach, který vyvolávaly příběhy o čarodějnicích, ji mrazil jen příjemně. Pak ale jednoho dne přišly. Ty dvě. A s celou vesnicí a dosavadním bezstarostným životem byl konec. Spolu s ostatními dětmi prchá Alys do sousedního Defaidu, kde ji čeká těžké dospívání ve světě svázaném neúprosnými pravidly. Defaid i jeho okolí zachvacuje panika před tím, co má prý na svědomí tajemná Bestie. Jenže utrpení, které si lidé dokážou působit navzájem, si s tím nadpřirozeným v ničem nezadá. A Alys navíc cítí, že má k hvozdu a Bestii podivně blízko...

Recenze: Výborné čtení a zajímavý nápad na příběh. Kniha se četla vesměs sama. Na začátku jsem absolutně netušila, co očekávat a proto jsem byla velmi překvapená hned na prvních pár stranách. Příběh za mě byl velmi promyšlený a konec se mi tedy líbil opravdu hodně. Co je na knize také moc příjemné je, že postavy, ať už hlavní nebo vedlejší, jsou promyšlené velmi precizně. Vyprávění životní cesty vedlejších postav bylo také velmi příjemné zpestření čtení. Hlavní hrdinka Alys mi hned po první kapitole velmi přirostla k srdci a proto jsem její příběh naprosto hltala. Celý příběh je naprosto dokonalé Fantasy a velmi mne překvapilo, když se v průběhu objevil také menší náznak romantiky. Škoda jen, že tato část nebyla více rozvedena. Rozhodně si ale kniha odnáší zasloužených 5 hvězdiček.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

11.07.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat