Objekty touhy - Jeho banán

3 1 0
                                    

Autor knihy: Penelope Bloom

Počet stran: 229

Rok vydání: 2020

Stav: Série je rozepsána

Kategorie: Romantické, Román, Erotické, Humorné

O čem je kniha Objekty touhy - Jeho banán?

Bláznivý román plný sarkasmu a dvojsmyslů.

Můj nový šéf má rád pravidla. Jedno z nich si ale nikdo netroufne porušit... Nesmí se mu sahat na banán. Jako vážně. Tenhle chlápek je závislý na draslíku nebo co. Jasně, že jsem si na něj sáhla. Jestli to chcete rozebírat do detailu, ve skutečnosti jsem si ho i strčila do pusy. A co je ještě horší? Sežvýkala jsem ho... a polkla. Já vím. Pěkně zlobivá holka. A pak jsem ho uviděla. Možná byste tomu nevěřili, ale když se člověk dusí něčím banánem, neudělá to na jeho majitele zrovna ten nejlepší první dojem.

Recenze: Klasický romantický příběh, ovšem s velkým nádechem humoru. Popravdě jsem se ke knize dostala jen díky obalu, proto jsem nevěděla co očekávat. Dokonce jsem někde četla, že knihy se nemusí číst za sebou, jelikož to není jedna dějová linka. Vypadá to na sérii, kterou bych si v klidu přečetla někde na dovolené jako volnější čtení. Kniha se čte prakticky sama a dokonale vás vtáhne do děje. V tomto díle se mi velmi líbila postava Nataša, vlastně ani pořádně nevím proč. Prostě to přišlo tak nějak samo. Kniha si určitě odnáší 5 hvězdiček a jsem zvědavá, co na mě čeká v dalších dílech.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

03.10.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat