Jedna noc - Odmítnutá

4 1 0
                                    

Autor knihy: Jodi Ellen Malpas

Počet stran: 472

Rok vydání: 2017

Stav: Série je kompletní

Kategorie: Romantické, Román, Erotické

O čem je kniha Jedna noc - Odmítnutá?

Nezkrotná vášeň, která se rozhořela mezi Livy a Millerem v Jedné noci: Zaslíbené, může oba dva nemilosrdně zničit. Pro Livy už ale neexistuje cesta zpět, její krásný a bohatý londýnský eskort jí stále přináší rozkoš, o níž neměla ani tušení a která ji tolik láká. Jejich touha přerůstá ve vzájemný cit, který musí čelit mnoha překážkám.

Recenze: První díl si mě hned na začátku získal díky svému ději. U druhého dílu to ale celkem začíná pokulhávat. Hlavní hrdinka Livy se mi v tomto dílu začíná silně znechucovat, hlavně jejím arogantním chováním. Přibližně v půlce knihy jsem si řekla "Wau! Tak tohle bude pecka." Bohužel ale realita byla oproti představě velmi odlišná.

Opakující se scény mě rychle omrzely a tak přichází ta důležitá otázka "Dočtu tohle vůbec?" Světe div se, dočetla jsem, díky velmi napínavému zakončení si kniha odnáší 3/5 hvězdiček. Doufám, že 3. díl této série bude takzvaně třešnička na dortu. Ani nevím, co bych měla pořádně napsat, moje pocity jsou zvláštní a nedají se úplně určit. Nevím, zda se mi díl líbil nebo mě víc nudil, no... uvidíme co přinese další a zároveň poslední díl, doufám že v něm nalezneme odpovědi na otázky, které zatím zodpovězeny nebyly a tak nám bude příběh dávat větší smysl.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

15.04.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat