Aristokratka ve varu

2 1 0
                                    

Autor knihy: Evžen Boček

Počet stran: 118

Rok vydání: 2013

Stav: Série je kompletní

Kategorie: Humorné, Román

O čem je kniha Aristokratka ve varu?

Aristokraté jsou v ohrožení, ale situace Marie Kostkové z Kostky je o to těžší, že denně potkává členy své bláznivé rodiny a k tomu několik střelených zaměstnanců "nejchudšího zámku v Čechách". Otec je skrblík, americká maminka se chce podobat princezně Dianě... a největší událostí na zámku Kostka za posledních tři sta let byla svatba Helenky Vondráčkové. Kastelán Josef nenávidí lidi, hospodyně paní Tichá kleje jako dlaždič a celý den nasává ořechovku přímo z lahve... a chvílemi příběh rozdrnčí i charakteristické ráčkování Karla Schwarzenberga. Pokračování Poslední aristokratka, nejúspěšnější humoristické knížky roku 2012 oceněné Cenou Miloslava Švandrlíka, nabízí další porci bláznivých situací a gagů, při nichž je hlasitý smích zaručen na 100%.

Recenze: Jednoduché a velmi odpočinkové čtení, u kterého můžete vypnout. Rozhodně ani v tomto díle nechybí humor, u kterého jsem se několikrát upřímně zasmála. Nejvíc se mi zatím samozřejmě líbí samotná Marie a paní Tichá. Knize nemám absolutně co vytknout a proto si odnáší plných 5 hvězdiček. Neskutečně se těším na další díl a doufám, že se dočkám stejné úrovně, jako do teď.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

22.08.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat