Jedna noc - Odhalená

4 1 0
                                    

Autor knihy: Jodi Ellen Malpas

Počet stran: 456

Rok vydání: 2018

Stav: Série je kompletní

Kategorie: Romantické, Román, Erotické

O čem je kniha Jedna noc - Odhalená?

V posledním dílu trilogie Jedna noc doznává milostný vztah Livy a Millera ohromujícího vyvrcholení. Miller udělá cokoli, aby Livy zajistil bezpečí. Ale jeho temná minulost není tím jediným, co ohrožuje jejich společnou budoucnost. I její rodinné tajemství vychyluje jejich milenecký život z rovnováhy. Livy nad svým životem ztrácí kontrolu a poznává utrpení všudypřítomné lásky i smrtící posedlosti, která by je mohla oba zničit.

Recenze: Za mě rozhodně lepší jak druhý díl.

Kniha má dramatický začátek, ale hodně pomalý střed. Rozhodně, co bych chtěla znovu zmínit je, že některé části jsou v průběhu knihy neustále opakované. Co ale vím určitě, že na slovo „uctívání" jsem si vypěstovala alergii. Poslední díl si ale můžeme rozhodně označit jako vševysvětlující, spoustu situací z předešlých dílů nám zde dávají 100% smysl a krásně zakončuje sérii. Tentokrát si díl odnáší 4 z 5 hvězd a to hlavně díky dokonalému zakončení. Upřímně řečeno, kdyby byla aspoň půlka knihy psaná stylem, jakým byl napsán konec knihy, myslím si že by to stálo rozhodně za to. Bohužel, jak už jsem trochu tušila u druhého dílu, tak hlavní postava Livy zde ztrácí veškeré moje sympatie.

Můj závěr na tuhle knižní sérii? Na to, jak mě uchvátil první díl, tak po přečtení všech knih si myslím, že se k sérii s velkou pravděpodobností už nevrátím.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

27.04.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat