Autor knihy: Stephen King
Počet stran: 136
Rok vydání: 2023
Kategorie: Horor
O čem je kniha Cyklus vlkodlaka?
Vyšlo také pod názvem Období Vlkodlaka.
První výkřik se ozval od zasněženého železničáře, který cítil, jak se mu tesáky zahryzly do krku. Další měsíc se ozval výkřik extatické agónie napadené ženy v její útulné ložnici.
Nyní se scény neuvěřitelné hrůzy objevují pokaždé, když na odlehlé mainské městečko Tarker Mills zasvítí úplněk. Nikdo neví, kdo bude napaden příště.
Jedno je však jisté. Když měsíc ztloustne, Tarker Mills zachvátí ochromující strach. Ve větru je totiž slyšet skučení, které připomíná lidská slova. A všude kolem nechává stopy netvor, jehož hlad nelze ukojit...Recenze: Rozhodně to bylo neobvyklé a rychlé čtení, knihu jsem přelouskala během pár hodin. Příběh je psaný spíše deníkovým stylem a nejedná se úplně o jednu dějovou linku, i přestože samotné části na sebe krásně navazují. Samotný konec se mi velmi líbil, nikde nebylo příliš mnoho omáčky a nějaký takový konec jsem si vlastně i představovala, nebo jsem po něm minimálně toužila. Tohle byla druhá kniha od Kinga a věřím, že si od něj mile ráda přečtu i další díla. Samotný styl psaní autora se mi velmi líbí. Co určitě stojí také za zmínku je, že vydání knihy co jsem měla má velmi hezké ilustrace. Nemám co vytknout, proto dávám knize plný počet hodnocení.
Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.
06.07.2024
ČTEŠ
Recenze knih #2
Literatura faktuAhoj. Zde najdeš mé recenze na knihy, které jsem za rok 2024 přečetla. Jedná se o recenze převážně kratší, zároveň neprozrazující žádné spoilery. Pokud by se v recenzi objevovaly spoilery, budete včas informováni.