Náměsíční vrazi

5 1 0
                                    

Autor knihy: Stanislava Veselá

Počet stran: 200

Rok vydání: 2023

Kategorie: Literatura faktu, Detektivní

O čem je kniha Náměsíční vrazi?

Chladné světlo měsíce dopadá na tvář spícího člověka. Ten se najednou zvedá a s vytřeštěnýma očima opouští místnost – stále však spí. Náměsíčnost je reálný fenomén, který inspiroval nespočet popkulturních děl. Věděli jste však, že v tomto stavu lidé mohou nevědomky spáchat vraždu? Poznejte skutečné případy vražd s tajemnou aurou somnambulismu! Které byly vskutku sporné a kdy si pachatel jen pokoušel snížit trest? To a mnohem více zjistíte ve strhujícím true crime vyprávění doplněném o pohled odborníků.

Recenze: Sleduji autorčin YouTube kanál Krimi příběhy a díky němu jsem se dostala k této knize. Musím říci, že témata, která se v knize vyskytují, jsou někdy až k neuvěření a člověk by opravdu nevěřil, že se to může někdy někomu stát.

Rozhodně je super, že autorka zde vysvětluje také podněty, které nám mohou ovlivnit spánek. Samotné zpracování knihy se mi velmi líbilo, z některých případů mi běhal mráz po zádech. Nejvíce se mi líbily příběhy Kennetha Parkse a Roberta Ledru. Rozhodně co bych ráda vypíchla je, že veškeré názvy poruch jsou zde popsané tak, aby člověk pochopil co je daná porucha zač. Knize nemám absolutně co vytknout a proto si odnáší zasloužených 5 z 5 hvězd.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

06.05.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat