Nový měsíc

5 1 0
                                    

Autor knihy: Stephenie Meyerová

Počet stran: 464

Rok vydání: 2008

Stav: Série je kompletní

Kategorie: Romantické, Young Adult, Fantasy, Horor

O čem je kniha Nový měsíc?

Pro Bellu Swannovou je jedna věc důležitější než sám život: Edward Cullen. Ale zamilovat se do upíra je daleko nebezpečnější, než si Bella dovede vůbec představit. Zejména když se seznámí s rodinou, jejíž příslušníci se mohou změnit ve vlkodlaky, nesmiřitelné zabijáky upírů. Edward a Bella si uvědomují, že jejich vztah ohrožuje vše, co je jim drahé a že jejich potíže vlastně teprve začínají... Statisíce čtenářů na celém světě uchvátil v roce 2005 bestseller Stephenie Meyerové Stmívání. V pokračování nazvaném Nový měsíc autorka dodává další neodolatelnou kombinaci milostného příběhu a napětí s fantastickou zápletkou. Tato vášnivá, strhující a hluboce dojemná upírská milostná sága míří k literární nesmrtelnosti.

Recenze: Druhý díl série byl z mého pohledu celkem zdlouhavý. Samotný dějový obsah byl celkem zajímavý, ovšem také trochu depresivní. Rozhodně co stojí za zmínění je nástup další nadpřirozené rasy, která nám do příběhu přináší trochu oživení.

Stejně jako u prvního dílu mi přišlo, že se kniha četla naprosto sama. Velmi bolestivé pro mě bylo odloučení hlavních postav od sebe, chápu zápletku díla, ale za mě to bylo až moc zdlouhavé. Kniha si odnáší 4 z 5 hvězd. V knize jsem si také všimla, že se zde objevují menší rozdíly oproti filmu, což je opět velmi příjemné zpestření. Chtěla bych ještě vyzdvihnout styl psaní autorky. Prozatím byly knihy velmi snadno čtené, i přes to, že jsou stránkami poměrně obsáhlé. Již nyní se vrhám po třetím díle této série a jsem velmi zvědavá, kam nám příběh mladé Belly zavede.

Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.

26.05.2024

Recenze knih #2Kde žijí příběhy. Začni objevovat