Autor knihy: Jodi Ellen Malpas
Počet stran: 456
Rok vydání: 2016
Stav: Série je kompletní
Kategorie: Romantické, Román, Erotické
O čem je kniha Jedna noc - Zaslíbená?
Livy ještě nikdy nezažila takovou vášeň jako teď. Dokonale krásný a záhadný Miller Hart ji uchvátil od prvního setkání, od prvního okamžiku, kdy ho uviděla. Fascinuje ji, a ona fascinuje jeho. Dokáže předvídat její nejtajnější myšlenky, kterých se bojí i ona sama. Svádí ji mnoha způsoby, miluje se s ní mnoha způsoby a stále více ji zatahuje hlouběji do svého nebezpečného světa. Ale jeho tajemná minulost není to jediné, co ohrožuje jejich společnou budoucnost...
Recenze: Zaslíbená, úvodní díl série Jedna noc, slibuje kombinaci napětí, romantiky a také vášnivého sexu a nekončící romantiky. Při přečtení prvních stránek, jsem vůbec netušila, co od knihy nebo autorky samotné čekat. Samotná kniha od Jodi Ellen Malpas bylo první dílo, které jsem od ní kdy četla. Rozložení příběhu bylo naprosto dokonalou houpačkou. Jednou je příběh nahoře, jednou zase dole. Promyšlení samotného děje je prostě na jedničku. Na začátek bych chtěla hlavně říct, že kniha se četla absolutně sama, jednotlivé sexuální scény jsou popsané živě a detailně, což knize určitě připisuje z mého pohledu jednohlasné a velké +. Musím uznat, že samotná Livy si u mě získala neskutečné sympatie. A to i přesto, že některé její myšlenkové názory nesdílím. Závěr knihy pro mě byl tak napínavý, že jsem měla pocit, jako bych svůj tlukot srdce slyšela v místnosti, nikoli uvnitř sebe. Za mě velmi napínavé zakončení knihy a už nyní se pouštím do hlubin druhého dílu této série. Samotný úvodní díl si rozhodně zaslouží 5/5 hvězd.
Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.
31.03.2024
ČTEŠ
Recenze knih #2
Não FicçãoAhoj. Zde najdeš mé recenze na knihy, které jsem za rok 2024 přečetla. Jedná se o recenze převážně kratší, zároveň neprozrazující žádné spoilery. Pokud by se v recenzi objevovaly spoilery, budete včas informováni.