Autor knihy: Natalia de Barbaro
Počet stran: 216
Rok vydání: 2023
Kategorie: Duchovní literatura, Populárně-naučné
O čem je kniha Citlivá průvodkyně?
Kdo vlastně jsem? Co chci? O čem sním? Můžu se mít ráda?
Na tyto a podobné otázky hledala autorka jako psycholožka a koučka odpověď s mnoha ženami. Výsledkem je Citlivá průvodkyně – kniha hluboce ukotvená v psychologii, ale zároveň brutálně upřímná a místy poeticky dojemná v oblasti poznání sebe sama.
Proč se ženy často stylizují do rolí, které jim nejsou vlastní? Proč pracují víc, než musí, a přísně posuzují každý svůj nedostatek a chybu? Kde hledat vnitřní hlas, který nás povede k našim potřebám a snům, když jej přehlušují každodenní nároky a požadavky okolí, které přijímáme za vlastní?
Natalia de Barbaro nás vlídně doprovází na cestě k seznámení s citlivou průvodkyní – intuicí a moudrostí žen, jež přitom stojí oběma nohama pevně na zemi. Povinná četba pro všechny z nás, které mají v životě příliš povinností a málo radostí.Recenze: Popravdě řečeno, po knize jsem sáhla pro její krásnou obálku a vůbec jsem nevěděla, co od knihy čekat. Ovšem takové překvapení jsem opravdu nečekala. Rozhodně to byla kniha, která mi toho do života dost dala. Celý proces knihy bych popsala asi tak, že to bylo dílo seberozvojového čtení bez přílišného sklouzávání do vnucování autorky názoru. Některé řádky měly dost hloubku a zajistily mi, že jsem se nad nimi hodně zamyslela a zjistila, že autorka má vlastně pravdu. Popravdě řečeno, až do přečtení tohoto díla jsem si některé fakty vůbec neuvědomovala. Knihu bych určitě doporučila čtenářům, kteří se snaží porozumět svým emocím nebo myšlenkám. Nemám jednoduše co vytknout a odnáší si plný počet hodnocení.
Děkuji za přečtení recenze a doufám, že se vám kniha bude líbit.
06.07.2024
ČTEŠ
Recenze knih #2
Non-FictionAhoj. Zde najdeš mé recenze na knihy, které jsem za rok 2024 přečetla. Jedná se o recenze převážně kratší, zároveň neprozrazující žádné spoilery. Pokud by se v recenzi objevovaly spoilery, budete včas informováni.