7-bölüm

16.4K 509 16
                                    

Sabah  birinin üstümdeki ağırlıyıyla uyandım Abim benim yatağımda uyuduğu için Helinle birlikte aynı yatak da yatmıştık ama pişman olmuştum yerde yatsam daha iyidi şuan üstümde bir ayı var çünkü Helin'i üstünden atıp
Yatak dan kalktığım gibi kendimi duşa atmıştım soğuk duş bedenime iyi geliyordu Mardin sıcağın da olduğumuz için malum

Duştan çıktığımda üstüme mavi çiçekli yırtmaçlı bir elbise giymiştim

Kızıl saçlarım hemen kurumuş çok güzel bir şekilde dalgılanmıştı odaya gittiğimde abim hazırlanmıştı beni görünce gözleri kocaman olmuştu "o yırtık ne Hande'm" demişti elbisemdeki yırtmaça bakarken "elbise abi bugün bunu giyicem hadi daha evdekile...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kızıl saçlarım hemen kurumuş çok güzel bir şekilde dalgılanmıştı odaya gittiğimde abim hazırlanmıştı beni görünce gözleri kocaman olmuştu "o yırtık ne Hande'm" demişti elbisemdeki yırtmaça bakarken "elbise abi bugün bunu giyicem hadi daha evdekiler uyanmadı hemen kahvaltı et" abim gözleri ile Helin'i göstermişti "ben ona ayırıyorum sen gel" birlikte abimle kaldığımız evden çıkıp konağa gitmiştik içerde Fatma teyze vardı "Fatma teyze günaydın" "günaydın kızım bu kimdir" diyip abime bakmıştı "abim Fatma teyze asker de demiştim ya daha dün geldi" abim hemen Fatma teyze'nin elini öpmüştü Fatma teyze gülümseyerek "Hoşgeldin oğlum" "Hoşbuldum Fatma teyze"

Birlikte kahvaltıya oturmuştuk ben Boran ağa ile konuşmam lazımdı abim için ondan ayrılmak istemiyordum

Abim mutfakta oturuyordu ev halkı kahvaltı ediyordu Helin'e kahvaltısını  götürmüştüm şimdi sıra Boran ağaya konuşmam dı

Erkekler işe giderken Boran ağa'nın  yanına gitmiştim "Boran ağam" Boran bana dönüp diğerlerine gitmelerine işaret verip benim yanıma gelmişti "Buyur Güzelim" "şey" "Çekinme asi kadınım" bana asi kadınım hoşuma gidiyordu aslında ama bunu belli edicek değildim her halde "bana bak bana asi kadınım güzelim müzelim diyip durma valla ayağımdaki terliği kafanı atarım" bu dediğime gülmeye başlamıştı "tamam tamam. bune lan!" demişti eteğime bakarak "elbise" "Bunu niye giydin yırlıtılmış bu" "modeli bu her neyse şey abim sana iş görüşmesine gelicek" "gelsin hee sen benden onu işe almamı istiyorsun" gözlerimi kaçırmıştım o ise gülerek yanağımdan öpmüştü "ne yapıyorsun sen ya" demiştim o ise benim takmayıp saçlarımla oynuyordu "tamam bugün gelsin gerçi çoktan işe alındı ama neyse" diyip gitmişti şuan kalbimin böyle atması normal mi?

-bölüm sonu

AĞA BEY (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin