Nehir, sosyal medyasında gezerken, aynı zamanda sayısız mesajlara da cevap vermeye çalışıyordu. 'Emir Eren gibi olmayacağım ben, insanların bana mesajlarını görmezden gelmeyeceğim' derdi.
Ama o kadar çok mesaj geliyordu ki hepsine yetişmek mümkün değildi. Bir yandan pizzasını yerken bir yandan da mesaj kutusunda geziyordu. Gördüğü isimle beraber bir süre ekrana bakakaldı.
'Lara Yıldırım'Şok olmuştu, bir zamanlar ne kadar çok stoklamıştı bu kızı onu ne kadar çok kıskanmıştı. Emirle olan fotoğraflarına bakıp bakıp ağlamış, kalbi yara gibi sızlamıştı. Barışmışlar demek ki, dedi içinden yoksa bana niye böyle bir mesaj atsın ki?
Lara Yıldırım, sosyetenin gözbebegi manken dünyasının aranan ismi.
Mesajına nasıl cevap vereceğini bilmiyordu ama görüldü olarak da bırakmak istemiyordu. En iyisi herkese verdiği cevabı vermekti sonuçta onun kimseden üstünlüğü falan yoktu.
"Merhaba Lara hanım, lütfen menajerimden yarın randevu alınız."
Tekrar barışmış olmaları yine Nehirin kalbini sızlatmıştı. Bir taş yığını oturmuştu sanki kalbinin tam ortasına. Gözleri ağlamamak için direniyordu.
Bir an için kendini tokatladı aptal mısın, sen kızım? Değmez o kendini beğenmiş için.
Elimi sallasam ellisi derken bile kendini kandırıyordu hala deli gibi onu seviyordu ve hiç kimseyi onun kadar çok sevemeyecekti. Ardından eski günlerdeki gibi gozyaşları sel oldu. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
"Ergensin sen kızım ergen, kalk da toz al, içki parası var mı kızım, hayallerde yaşıyorsun Nehir" kafasındaki sesleri susturmaya çalışıyordu ama susturamiyordu.
"Yeterrrrrrr" diye çığlık attı ama onu kendisinden başka duyan olmadı.
Alarmdan önce uyanmıştı Nehir zaten topu topu 2 saat anca uyuyabilmisti ağlamaktan gözleri şişmişti bunu kimsenin fark etmemesi lazım diyerek üstünü giyip hemen makyözünün yolunu tuttu.
Sedef onu görür görmez "Ayyyy" diye bağırdı.
O kadar kötü mü görünüyordum diyerek gitgide iyice morali bozulmuştu Nehirin.
"Sedef sihirli parmaklarınla beni acil bu şiş gözlerden kurtar." dedi.
"Tamam Nehir hanım."
"Bir şeyiniz mi var?" diye sordu far bazını göz kapağına sürerken.
"Şeyyy uyku tutmadı bir türlü."
Sedef anlamış gibi başını salladı.
Bugün Larayla buluşacaktı daha iyi olmalıydı ondan daha alımlı ve daha güzel.
"Sedef bu sefer ki makyajı koyu tonlarında yapar mısın?"
Sedef o an çok şaşırmıştı çünkü ilk defa koyu tonlarında makyaj yapacaktı Nehire.
"Tabi" diyerek eline koyu tonlarındaki makyaj malzemelerini aldı ve Nehirin yüzüne sürmeye başladı.
Makyajı bittiginde ikisi de gözlerine inanamamıştı. Çok iddialı ve cool bir bayan duruyordu aynanın karşısında. Bu kadın çok güçlü görünüyordu.
"Ellerine sağlık canım" diyerek ofisine doğru arabasını sürdü.
Ofise geldiğinde yine kalabalığın onu bekledigini görmüştü. Çok yoruluyordu ama değiyordu. Onu gören herkes ikinci kez bir daha bakmıştı. Kimse ondan gözlerini alamıyordu. Sera bile donakalmıştı.
"Gü-nay-d Nehir ha-nı"
"Günaydın Seracım, bana şekerli bir kahve getirir misin?" diyerek odasına çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ NİYE SEVMEDİNİZ
Ficción GeneralNiye beni de sevmediniz, niye ben sürekli diğer aşkları izledim? Sadece bir gölge gibi aranızda dolaştım, neden ya neden? Çok mu çirkindim ya da çok mu kiloluydum? Yok hiçbiri değildi çünkü sevmek yürek işiydi, sizde o yürek yoktu. Beni de sevseydin...