•5

5K 249 8
                                    

Selam bolume başlamadan önce birseyler dicem. Ben bu bölümleri asla okumam ama siz okuyun kdidjejffjd. Neyse kuzenlerim kabul etti gördüğünüz gibi hesabı değiştirdim. Öyle yani bu kadar neyse bölüme geçelim💓💓.

___________

Gelen bağırış ile uyandım. Hemen yastığımın altında silahımı alı sesin geldiği yöne gitmeye başladım. Bir yandanda kendimi belli etmemeye dikkat ediyordum.

Sesin geldiği yöne bakınca timimin esir alındığını gördüm. BENİM TİMİMİN!

Hemen esir alanlara sıkmaya başladım ve beni fark ettiler. Yargı sakladığı silahını çıkarıp oda sıkmaya başladı diğer silahınıda Deniz'e verdi. Üç kişi hepsini bir şekilde vurmuştuk. Diğerleri sadece dövüşmüşlerdi ama olsun işimiz kolaylaşmıştı.

"ASKER!"

"EMREDİN KOMUTANIM!"

"Albaya haber verdinizmi!"

"VERDİK KOMUTANIM!"

Kafamı sallayıp adamları bir sandalyeye bağlamaya başladım diğerleride aynı şeyi yaptı. Biz bunları yaptıkdan sonra askerler geldi ve adamları götürdüler bizde albayın yanına askeriyeye gidiyorduk.

"ASKER!"

"EMREDİN KOMUTANIM!"

"Nasıl esir alındınız!"

Deniz diğerlerinden daha üst olduğu için konuşmaya başladı.

"Komutanım biz uyuyorduk bizim timimizin bir yöntemi var bir sorun oldumu özel ıslığımızı çalarız fakat Yunus birazcık fazla bağırdığı için sizde duydunuz bunu bilerek yaptı çünkü çok kalabalıklardı böyle olacağını bildiği için fazla bağırdı sonra hepimiz pusuya düştük birlikte haraket edemedik özür dileriz."

"Özür dileme asker bunu albayada anlatın."

"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!"

Askeriyeye geldiğimizde arabayı park edip indik. Bizim için olan odaya gidip  asker kıyafetlerimizi giydik ve albayın odasına gittik.

"YÜZBAŞI ALMİNA ÖZKURT İZMİR EMREDİN KOMUTANIM!"

"Rahat asker oturun."

Hiçbirimiz oturmadık.

"Bu bir emirdir asker otur!"

Oturup albayın konuşmasını beklemeye başladık.

"Neler oldu asker anlatın."

Denizden önce davranarak konuşmaya başladım.

"Komutanım herkes uyurken Yunusun odasına girmişler yunusda bizi uyandırmak için ıslık çaldı bir tür haberleşme diyebilirim. Sonra tim bunu fark edip hepsi onun odasına gitti fakat anı teleşla yargı hariç kimse silah falan almadı. Yunusun odasına girdiklerinde pusuya düştüler bende o sıra uyanmış silahımla ne yaptıklarını izliyordum. Vakit geldiğinde birinin ayağına sıktım böylece yargı bir tane silahını denize verdi bir tanesinide kendisi kullandı diğerleride yardım amaçlı onları dövüyordu."

Albay kafasını sallamaya başladı.

"Anladım peki Yunus sana odada bir şey dedilermi?"

"Komutanım aslında tek başıma halledebilirdim fakat bana 'intikam vakti' dedi beni vuracaklarını anladığım zaman direk ıslık çaldım."

"Tamam asker çıkabilirsiniz."

"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM."

Hepimiz ayağa kalkıp kapıya yöneldik.

"Yüzbaşı sen dur."

Diğerleri dışarı çıkıp beni bekleyen eklerini söylediler.

"Ne oldu komutanım."

"Dışardakilere söyle seni beklemesinler. Bu gece ailenin evinde kal asker."

"Neden komutanım."

"Sadece dediğimi yap asker! Ne demek istediğimi anlayacaksın şimdi çıkabilirsin."

"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!"

Dışarı çıkıp beni beklememelerini gitmelerini ve olayları söyledim onlarda tamam diyip eve gittiler bende arabama binip bioların evine sürmeye başladım.

Kapıyı çaldığımda uykulu bir Derya hanımı gördüm.

"Ne oldu kızım neden geldin."

"Aslında bu gece sizde kalmak istiyordum fakat siz istemiyorsanız gidebilirim."

"Yok yok kızım estağfurullah geç içeride hemen yat uykun vardır."

"Teşekkürler Derya hanım."

Derya hanım beni bir odaya götürüp yatırdı bende yine teşekkür ederek uyumaya başladım. Benim için uykunun yer ve zamanı hiç fark etmez bıraksanız olduğum yerde bile uyurum o kadar yani.

_________

Viii yıllar sonra yeni bolummm

Neyse bölüm nasıldı

Timin pusuya düşmesi ?

Almina?

Derya hanımin olduğu sahne?

Albay sahnesi?

Yorum atmayı ve alttaki yıldıza basmayı unutmayın ve lutfennnnnn yıldıza basın lutfennnnn çok işe yariyor bir tanecik sende dokunurmusun hem yıldıza dokunursaniz sizde yıldız gibi parlarsiniz😍.

Neyse bayssss💓💓.

Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin