•6

4.5K 239 9
                                    

Medya:Almina

_________________

Gelen tıkırtı ile uyandım. Uykum çok hassasdır ufacık şeye bile uyanırım neyse konuya dönelim. Tıkırtı değil cam kırılma sesi gelmişti hemen yan odada yani Kaya'nın odasından geliyordu. Yine asla yastığımın altından çıkardığım silah ile Kayanın odasına daldım. Evet evet bildiğiniz daldım çünkü acil bir şey olabilirdi.

Bir adam Kaya'nın başına silah dayamış Kayanın ise yüzü yorgandan dolayı görünmüyor.

"İşte şimdi seni yakaladım yüzbaşı."

Hemen adamın üzerine atladım bu seslere uyanan Kaya gözlerini pörtleterek bakıyordu. Ben adam ile bildiğiniz dövüşüyordum. Bu adam sesinden anladığım kadarıyla Ertuğ'uydu. Ertuğ bir teröristti ve bende onun kampını patlatmıştım. Sanırım beni öldürecekti ve odaları karıştırdı. Herşey şuan yerine yerleşiyordu. Yunusun odasının hemen yanında benim odam var. Ertuğ benim için geldi fakat odaları karıştırıp Yunus'un odasına girdi herkes odaya dalınca onun ben olmadığımı anlayarak oradan gizlice kaçtı ve beni takip etti. Bu eve geldiğimi görünce beni izlemeye başladı ve yine odaları karıştırdı. Albay bunu anladığı için buraya gelmemi istemişti. Bu evi bulması iyi değildi ama yapabilceğim birşey yoktu.

Kaya kendine geldiğinde herşey çok geçti çünkü biz Ertuğ ile koridora çıkmış dövüşüyorduk. Bir ben ona vuruyordum bir o bana. Her tarafta vazo cam ve benzeri şeyler olduğundan dolayı herşey kırılmıştı. Ev halkı bu sese uyanıp-ki bir zahmet artık- etrafımızda toplanmıştı. Birde çekirdek çitleyin yok yok utanmayın canım çitleyin.

Ertuğ eline kırık bir cam parçası alıp bana doğru yürümeye başladı. Bende otamatik olarak geri gidiyordum ama arkamda balkon vardı. Düşersem boku yedim bu arada çünkü en üst kattaydık. Yani Derya hanım neden bana en üst kattaki odayı veriyorsunuz Allah Allah.

Sırtımın tırbazanlara deyince durmak zorunda kaldım. Ertuğ'da bana iyice yaklaştı. Şuan hürrem sultan gibi Allah'ım bismillah demek istiyordum yani. Ertuğ elindekini kaldırıp bana saplayacakken elini tutup aşağı çektim. Oda benim elimi bırakmayınca Allah'a emanet düşmeye başladık. Silah nerde onla girmiştin oraya kullansana aq diyorsanız haklısınız çünkü dövüşmeye başlayınca ikimizde silahı unuttuk onumu düşünüyorduk yani.

Sırtımda hissettiğim sızıyla kahkaha atmaya başladım. Ay yazık sakatım heralde. Ne yaptığım aklıma gelince hemen yerden kalktım. Ben masaya Ertuğ yere düşmüştü elindeki cam parçasıda kafasına.

Benim masaya düştüğüm aklıma geldiğinde şaşırmıştım ama yüzümde mimik bile oynamadı yani.

Masaya düstün al

Yani

Sakatmısın al (iç ses Almina'ya al diyor sonra bune demeyin)

Son olaydan sonra olmuş olabilirim

Bişi yok bişi yok

Herkes bahçeye toplanmıştı fakat gram umrumda değildi cebimde olan telefonumu çıkardım. Birazcık çizilmişti ama sorun olmazdı. Albayı aramaya başladım.

Benim telefon çalıyor bir dakika dülülülü

Şuan olmaz içses şuan gülmem.

"YÜZBAŞI ALMİNA ÖZKURT İZMİR EMREDİN KOMUTANIM!"

"Rahat asker ne oldu."

"Uyuyordum komutanım yan odadan ses gelince oraya gittim. ****** Kampının başkanı kod adıyla Ertuğ Kaya özkürtun başına silah dayamıştı bende Ertuğunun üstüne atladım dövüşmeye başladık dövüşürken eline kesici alet aldı o sırada ikimizde balkondan aşağı düştük ben masaya o ise yere düştü elindeki cam ise onun kafasına komutanım."

"Tamam Gölge ben şimdi oraya askerleri gönderiyorum sende askeriyeye gel ailenide yanında getir."

"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM."

Telefon kapandığında Özkurt ailesine döndüm. Derya hanım onlara döndüğüm görünce bayıldı.

"Hepiniz benimle askeriyeye gelmelisiniz Kaya sende ifade vericeksin."

"Sen... Nasıl?"

"Uzatmayın birşey yok."

Bahçeye giren askerler hemen bana selam verdip izin istediler.

"Rahat asker alabilirsiniz."

Özkurt aileside şokdan çıktılar ve arabalara ilerledik.

Bu seferde a101 e mi gircekler PUAHAHAHAH

İçses iğrençsin.

________________

Yenibölümkinee

Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin