Evet kendimi boğarak uyandığım bir gün daha. Daha doğrusu uyuyamadığım için kendimi boğduğum bir sabaha.
Neden mi uyuyamadım? Dün Mustafa ile konuşurken pek takmamıştım fakat dün gece telefonla konuştuğun an aklıma geldi ve birinin bana yenge dediği geldi. Acaba beni seviyor mudur?
Evet ona karşı hislerim var. Yok demek aptallık olur zaten. Sabaha kadar düşündüm durdum. İçimden bir ses beni sevidiğini hoşlandığını söylüyor içimdeki diğer ses ise öyle bir şey yok ya sevligisi varsa ya seni sevmiyorsa diyordu.
Ona bunu söylesemmi söylemesemmi bilmiyordum zaten ne kadardır tanışıyordukki 2-3 hafta. Belki daha uzun bir süre. Ya ona dediğimde benle dalga geçerse diye kendi kendime düşünüyordum. Utanmazdım korkmazdım duygularımı saklardım bunlar sorun olmazdı fakat kalbim kırılırdı. Dışıma göstermem umursamam fakat kalbim hep acırdı.
Off al sen ne ara bu kadar duygusal oldun
Ya bir kes kırk yıl da birini sevdik ona da laf ediyorlar ya.
Bence git sen Yunus'dan yardım iste
Abart birde. Aynen söyleyeyim 10 yıl trip atsın bana 'beni unuttunmu sattınmı' diye.
Ya sen bana güven al
Ya bir git bir şey dicem olmayacak cık cık cık. Ayıp ya. Sana güveneceğime giderim İnan abime anlatırım daha iyi.
Kırıldım şuan kalbim çıt göz yaşım pıt
Götümde pırt. Tövbe tövbe ya bir git iç ses Allah Allah.
İyi be gidiyorum bir daha gelmicem.
Lütfen gelme bak lütfen.
Ben iç sesim ile boğuşurken telefonum çalmaya başladı. Tam homurdanıyorken telefona bakınca arayanın Mustafa olduğunu gördüm. İçime bir heyecan bastı.
(+ Almina, - Mustafa (budan sonra yazmicam bunları Almina hep + olcak))
-Alo Almina nasılsın.
+İyiyim sen.
-iyiyim iyiyim ben şey diyecektim.
+Ney diyecektin.
-şey işte.
+Ney işte.
-şey.
+Eğer demezsen telefonu kapatcam ama artık.
-Tamam tamam dur ben şey diyecektim bugün buluşalımmı konuşmak istiyorumda?
+Olur kaç gibi.
-eğer istersen öğle yemeğine çıkacağım birlikte yiyebiliriz?
+Olur tamam.
-Tamam.
+O zaman görüşürüz?
-Bay ba- 'OHA KOMİSERİM YENGEYLEMİ KONUŞUYORSUN YENGEE'
-benim kapatmam lazım bay bay .
Diyip Mustafa yüzüme kapattı. Olanları algıladıktan sonra kıkırdadım. Bana dün yenge diyen çocuk yine demişti. Mustafa ve yakınlarını araştırmıştım. Tahminlerimce bu çocuk Berat denilen çocuktu.
Beratta bildiğime göre kızıl saçlı mavi gözlü orta boylu bir çocuktu. Yakınlarından olarak Mustafanın Güneş diye bir kız vardı kumral bir kızdı çok güzeldi ve uzundu. Emre diye bir çocuk vardı oda kumraldı . Güneşle Emre nişanlı ve mutlular bildiklerim bu kadar. Daha fazla araştırmak istememiştim sadece terörle alakası varmı etrafındakilerin varmı diye bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek ailem
Teen Fiction23 yaşındaki yüzbaşı Almina'nın telefonu çalar ve hastaneye gider