•22

2K 121 34
                                    

ALİ'DEN

Evde Yakup ile oturuyor sohbet ediyorduk. Konu çok farklıydı fakat ikimizinde aklında Almina vardı.

Yakupla havadan sudan bahsederken telefonum çaldı. Arayan kişi İnan'dı. Birşeymi olmuştu acaba?

Yakupda aynı şeyi düşünmüş olacakki telefonu açmam için kafasıyla telefonu işaret etti.

İnanı seviyormuydum? Evet kız kardeşimin abisiydi.

"Efendim İnan."

"Nerdesin Ali?"

"Evdeyim, niye."

"Müsaitsen gelebilirmiyim?"

"Tabi gel istiyorsan hem Yakupda var."

"Tamam geliyorum."

Diyip telefonu kapattı.

"Ne olmuş Ali."

"Hiç İnan buraya gelmek istiyormuş bende Yakupda var istiyorsan gel dedim."

"Tamam iyi olmuş gelsin oturalım."

Alminanın anlattığına göre İnan la çok önceye dayanan bir tanışmaları varmış. Birgün yine o şeref- neyse demicem babasından kaçıp bana gelirken onla karşılaşıp tanıştıklarını anlatmıştı.

Almina ile eski anılarımız aklıma gelince ister istemez gülümsedim.

Mesela Almina yemek seçmez fakat biber dolmasını diğerlerinden daha fazla severdi. Her tatlıyı severdi ama traliçe vazgeçilmezidi.

Yine yemek seçmez ama patlıcanlı yemeklerden pek haz edemez. Yine her tatlıyı severdi fakat kabak tatlısını pek sevmez, yemez midesi bulanır.

Almina lunaparkları çok sever mesela. Küçükken hep oraya gitmek isterdi şimdi gidelim desem hiç itaraz etmez hatta çok severdi. Lunaparka gidince mutlaka pamuk şeker alır. Aklıma gelen anıyla gülümsedim.

Okuldan çıkar çıkmaz eve gitmiştim. Ne kadar zor bir meslek askerlik ya! Eve gelince kapının önündeki Alminayı fark ettim. Almina benim kardeşim herşeyimdi. Benim bir ailem vardı oda Alminaydı. Onunda bir tane ailesi vardı oda bendim. Bu yüzden onu çok seviyordum.

"Ali abiiiiii hoş geldinnnn."

Eğilip Alminanın yanağını öptüm. Oda kıkırdadı.

"Hoş buldum abim napalım senle ne istersin."

Almina biraz düşündükten sonra zıpladı.

"Lunaparka gidelim abi lunaparka gidelim! Lütfennnnn."

"Tamam abim senimi kırcam bekle cüzdanımı alıp geliyorum."

Hemen odama gidip cüzdanımı aldım. Alminayı bekletmek istemiyordum. Odadan çıktıktan sonra Almina bana doğru koştu. Bende eğildim ve kollarımı açıp onu bekledim. Hemen koşup gelip boynuma sarıldı. Alminanın belinden tutarak ayağa kalktım. Almina ise kıkırdıyordu.

Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin