MUSTAFA'DAN
Emniyete gitmeden önce bana ve emniyetteki bizimkilere birşeyler almaya karar vermiştim.
Sen kimsin amk derseniz ben Mustafa. Polisim asayiş emniyet müdürüyüm. Böyle dediğime bakmayın çok yaşlı değilim 25 yaşımdayım. Hangi ara polis oldunda müdürlüğe kadar geldin derseniz ben polis olduğumdan beri asayişdeyim. Rütben başkomiser. Fiziksel özelliklerime gelirsek uzunum 1.83'üm hava atmak gibi olmasın ama kaslarım var(😎). Dağınık hafif siyaha çalan kahverengi saçlarım var. Orta boy burnum büyük kahverengi gözlerim var. Kişilik özelliklerime gelirsek dövüşmeyi severim kitap okumayı çokta olmasada sevmem emniyette asayiştekilerle takılmayı çok severim. Bizimkiler dediğim kişilerde zaten asayiştekiler. Genelde böyle liseli gruplar gibi gezeriz çok sorgulamayın işin içine çok girmeyin girersek çıkamayız. Ama böyle kızları kesen ergenler gibi değilde kız erkek karışık grup olur ya onun gibi geziyoruz bu kadar söyleyeyim neyse devamkee.
Emniyete yakın olan ve tanıdık olan Hami abiye gitmeye karar vermiştim. Maşallah güzel şeyler vardı ayrıca ucuzdu. Ekonomiyi biliyorsunuz canım ne kadar polis olsakta bunun ev faturası elektrik doğalgaz falan filan çok geliyor.
Hami abinin bakkalına geldiğimde bir kadın Hami abinin bakkalından çıktı. Hafif sarı saçları güneş gözleri olan bir kızdı. Kıyafetlerine baktığımda hafif kapalı mavi İspanyol paça bir pantolon, beyaz üst ve onun üstünedede pantolonu ile aynı renk olan ceketi vardı. Güzel bir kadındı.
Kadın tam giderken bir el onun ağzını üstüne kapandı ve geri çekti. Hemen eğilip arabanın camından izledim(arabasında oturuyor bu arada). Adam kadını bir şekilde bayılttı çünkü kadın baya güçlüydü taktikler uyguladı fakat olmadı.
Adam kadını bir arabaya bindirdi ve sürmeye başladı. Bende hemen bizimkilere mesaj atıp canlı konum attım ve peşlerinden gitmeye başladım. Beni fark etmesinler diye bazı kestirmeleri kullanıyordum. Onlar durduğunda bende onların biraz uzağında durdum. Adam kadın ile inip depoya soktu bende belimden silahımı çıkarıp deponun kapısından dinlemeye başladım.
ALMİNA'DAN
Bayılmıştım evet ama 2-3 dakika felan işte. Bağışıklığım güçlüdür ayrıca biz bunlar için eğitim alıyorduk canım hepsi boşunamıydı.
Neyden bahsediyorsun al resmen kaçırıldın
Off evet ya kesin Ertuğ'unun işidir bu.
Salakmısın al gözünün önünde adam öldü.
Asıl sen salakmısın iç ses o adam Ertuğ değilmiş onun taklidini yapmış ya albay söyledi ya sen nerenle dinliyon
Ne bileyim al neyse gözlerini açta bak neler oluyor.
Haklısın lan.
SABAH UYANDIM BİR AN ŞAŞIRDIM.
Ya kes kes kes gerizekalı ya.
Gözlerimi açtığımda sandalyeye bağlanmıştım. Daha önce gözlerimi açsaydım şuan burada olmazdım fakat mal içsesimle tartışıyordum.
Sensin mal kes.
Özür abla pardon birdaha olmaz
Te Allah'ım ya ben ne yaptımda bunun içsesi oldum
Şükret lan bana benim gibisini bulamazsın birdaha.
Ya kes uzatmada kurtulmaya çalış sonra burda geberme.
Haklısın.
Ensemde bir nefes hissettiğimde arkamda birinin olduğunu anladım ve geriye doğru arkamdaki yüze kafa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek ailem
Teen Fiction23 yaşındaki yüzbaşı Almina'nın telefonu çalar ve hastaneye gider