Yenibölümkineeee
_________
Saat 6:03 gibi uyanmıştım.
Sabah uyandım bir an şaşırdım burası neresi ben burayı tanımadım icurjfhfdjd.
Sanada günaydın içses. Dün akşam yemeği yemediğimiz için hemen bir banyo yapıp giyindikten sonra mutfağa gittim.
(Çanta ve şapka yok kombin bu)
Mutfağa gitmiştim fakat labne ile bal yoktu. 2 vaz geçilmezim. Bende zorunluluk ile Hami abinin bakkalı için yola çıkmıştım fakat yanıma ne silah nede telefon almıştım.
Sen iyice mallaştın al
Kes kes kes
Çok şükürki anahtarı unutmadın
He lan ona şükür.
Bu saatte hangi bakkal açık tam olarak diyebilirsiniz. Hami abim işsiz gibi sabahın köründe uyanır bakkal açmaya gider. Sebebini sorsakda söylemez. Uzun uzun yürüdükten sonra Hami abinin bakkalına geldim. Bakkalın kapısını açıp içeri girdim.
"Ooo benim sarı kızım gelmiş hoş geldin kızım bak kaç gündür uğrumayıyorsun kırılıyorum."
"Ya Hami abi sarı kız ne ya biz askeriz abi karizma çiziliyor birde bu ara pek bir boş vaktim yoktu."
"Yok kız ben sana sen yaşlanana kadar sarı kız diyicem sonra beyazlarsın zaten neyse gene şu senin vaz geçilmez ikilin olan labne ve balmı."
"Evet abi ya gene almayı unutmuşum."
"Ah kızım ah en son kapına ascam eksiklerini almaya bakkala gel diye."
Kıkırdadım.
"İyi neyse kaç tane istersin depomu yapcan gine."
Aklıma gelen şarkı ile sırıttım.
"Biri yetmez ikincisi olsun iki yetmez üçüncüsü olsun."
"Üç tanemi sarı kız düzgün söylesene."
"Hami abi o şarkıyı bilmiyormusun nasıl bilmiyorsun nasıl bilmiyorsun."
"Ya sarı kız ben nerden bileyim bizim zamanımızda onlar yoktu neyse şimdj 3 tanemi istiyorsun."
"Evet abi koy sen."
Hami abi hepsini bir poşete koyup verdi.
"Sağol abi ne kadar."
"Bu seferlik benden olsun kızım."
"Valla abi hayır demem çünkü evden hiç birşey almadan çıkmışım borç yazdıracaktım zaten."
"Tamam sarı kız hadi bakalım görüşürüz."
" Görüşürüz abi yengeye selam söyle "
"Söylerim sarı kız."
Kapıyı açıp bakkaldan çıktım. Düz yürürken ağzıma bir bez geldi. Ağzıma bez tutan adamın elini ters çevircektimki bilincim kapanmaya başladı. Çok fazla madde dökmüşlerdi. Çırpınsamda bir işe yaramıyordu. Hadi bakalım bindik bir alamete gidiyoz kıyamete.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek ailem
Teen Fiction23 yaşındaki yüzbaşı Almina'nın telefonu çalar ve hastaneye gider