4 HAFTA SONRA
Yarın iznim biticekti ve ben çok mutluydum çünkü bu dört hafta boyunca sadece yatmıştım. Sporu asla aksatmamıştım ama sıkılıyordum. Ben izinli olduğum için tim kısa bir göreve gitmişlerdi ya bugün yada yarın kesin geliceklerdi.
Dört hafta boyunca ya Atillayla birlikteydim yada tim ile birşeyler yapıyorduk. Onlara Atilladan bahsetmiştim. Zaten biliyorlardı ben aramızdakilerden bahsetmiştim. Bugün yine dışarı çıkcaktık Atilla ile. Dayısının yanına gitcektik fakat dayısı hastaymış bu yüzden hastaneye gidecektik.
(Hersey var)
Hemen dolaptan gömlek üstüne adını bilmediğim bir şey aldım. Altımda klasik bol paça pantolonum vardı. Koluma saat takıp elimede yüzük taktım. Saçlarımı alttan bir topuz yaptım ve hazırdım.
Giyinme işim bittikten sonra mutfağa gidip olmazsa olmazım sandiviçim için malzeme çıkardım(şimdi fav sandiviçimin tarifini yazcam kesin deneyin tadı çok güzel). Salatalık kaşar ve salam çıkardım. Sandiviç ekmeğini açıp ilk önce en alta doğradığım kaşarı koydum. Sonra üstünede salamları koydum. Salatalıkla kaşar üst üste olunca güzel olmuyordu. Salamında üstüne doğradığım salatalıkları özenle koydum.
Kendi sandiviçimi hazırladıktan sonra Atillaya ve dayısınada yaptım. Ekstrada bir tane daha olsun diye bir tane daha yaptım ve böylece 4 sandiviç oldu. Küçük krem renkli bir çantaya streçlediğim sandiviçleri koyup dolaptaki meyve sularınıda koydum. Kahvaltıyı hastanede yapcaktık. Kantinden alıcaz demiştik ama benim içime sinmemişti hazır yemek olduğu için.
Herşey hazır olduktan sonra cüzdanımı telefonumu ev anahtarımı cebime atıp silahımı belime taktım ve arabanında anahtarını alıp çantayla beraber evden çıktım ve kapıyı kitledim.
Aşağı inip arabaya bindim ve çantayıda arka yolcu koltuğuna koyup Atillanın evine doğru sürmeye başladım. Benim arabamla gidecektik. Atillanın izni yeni bitmişti fakat bugün hafta sonu olduğu için birizin alıp askeriyeye gitmemişti. Evin önüne geldiğimde Atillayı aradım.
(Artık lütfen anlayın + Almina - Atilla(yada telefondaki diğer kişi)😭)
+Alo ben geldim Atilla.
-Tamam güzelim geliyorum.
Dedi bu sefer önce davranıp ben onun yüzüne telefonu kapadım. Yaşasın kötülük PUAHAHAHAHAH!
Atillayı beklerken torpidodaki(yanlış yazma ihtimalim%99) ıslak mendille bebeğimi siliyordum. Tozlanmıştı güzel kızım. Atilla gelince benimde işim bitmişti bende elimdeki ıslak mendili arabadaki çöpe koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek ailem
Teen Fiction23 yaşındaki yüzbaşı Almina'nın telefonu çalar ve hastaneye gider