•15

2.2K 147 15
                                    

Evet artık kesin karar verdim Alminanin modeli bu çok şükür secebildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet artık kesin karar verdim Alminanin modeli bu çok şükür secebildim. Neyse hadi bölüme baslayakkkk.
_

_____________________

6-7 AY SONRA

Evet şimdi diyeceksiniz en son görevde değilmiydin hangi ara bu kadar süre geçti diye. Hala görevdeyim. Ciddiyim bu piçlerin arasında belge almaya çalışıyorum. Peki tim nerede? Onlar gitti. Yani şu şekilde bir eskiye dönelim anlatayım...

Kampın birkaç kilometre ötesinde helikopter durmuştu. Bu görevin uzun süreceği belli olduğundan silah bomba gibi malzemelerimizi koymak için bir tür çukur kazdık. İçine silahlarımızı mermilerimizi şarzjörler bombalar vesaire vesaire. İşimiz bittikden sonra içeri girmek için plan kurmaya başladık. Ve bingo kamptan 7 kişilik bir grup çıkıyordu. Ve yine şansımıza 6 erkek 1 kız olarak.

Onlar kamptan uzaklaştığında bizde peşlerinden gittik. Aralarından kız olanı bizi ilk fark eden oldu. Hemen susturucularımızı kullanıp bayılttık. Onları bir kenera aldıktan sonra ben kadın olanını farklı bir yere çekip kıyafetlerini çıkarmaya başladım. Diğerleride diğer tarafta erkeklerin kıyafetlerini çıkarıyorlardı. Ne olursa olsun onlarında namusu var canım.

Kıyafet işini hallettikden sonra ellerini ve ayaklarını bağladık. Son olarak bağırıp çağırmamaları için ağızlarını bantladık. Askeriyeye de haber verip bunları burdan almalarını söyledik.

İşlerimiz bittikten sonra kampa giriş yaptık. Buraya doğru koşan bir adamı gördüm.

"Rojda'm başgen golu senin asgeri cezalandirmani istiryor."(Rojda başkanın kolu senin askeri cezalandırmanı istiyor (muqo şive))

"Temam sen gid ben helledarim." (Tamam sen git ben hallederim)

Kafasını sallayıp gitti. Ben binbaşıyı ararken diğerlerinin amacı en hassas yerleri bulmaktı. Bomba koymak için.

Bin başıyı bulamayınca birini durdurup sordum.

"Heval asger nerdedir?" (Asker nerede?)

Adam eliyle bir tane çadırı gösterdi. Kafamı sallayıp oraya doğru yürümeye başladım. Çadırı açıp içeri girdim. Tam  vaktinde gelmiştim. Akrep şuan bir tane demir ısıtıyordu. Benim içeri girdiğimi görünce demiri bana uzattı.

"Rojda'm heş gelmişsin asger sendedir."(hoş geldin asker sende)

Demiri elime aldıktan sonra akrepin gitmesini bekliyordum. Akrep son kez bana bakıp dışarı çıktı. Bin başına bakmaya başladım. Aslanım be nasılda gözleri korkusuz bakıyordu.

Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin