Helikopterden indiğimde albay postası yanıma gelip albayın beni beklediğini 1 saatim olduğunu söyledi ve gitti. Hemen kendi odama geçip banyomu yaptım ve hasret kaldığım formamı giydim. Saçımı kurutmakla uğraşmayıp bağladım ve bordo beremi taktım. Tü tü tü maşallah çok da güzelim.
İşim bittikden hemen sonra zamanım kısıtlı olduğu için durum raporu hazırladım. Bütün hepsini halledince saate baktım 1 saat olmasına 2-3 dakika vardı. Bende Ali abi Yakup abi İnan abi ile olan grubumuza mesaj attım.
Almina ve köleleri?
Almina:özledimizmi beni köleler
İnan: LAN(10:57)
Yakup:LAN(10:57)
Ali:LAN(10:57)
Almina: PUAHAHAHA ağlayın kraliçeniz savaştan döndü ve yine kazandı😎
Ali:oğlum acaba yunusmu yazıyor ya.
Yakup: bilemedim.
İnan:olabilir.
Almina:ya benim işim var hadi bb
Telefonu kapattım. Durum raporu ve belgeleri götürmeye başladım. Albayın odasında durdum üstümü düzelttim ve kapıyı çaldım. Gel komutu gelince içeri girdim. İçeride binbaşı da vardı. Hemen tekmil verdim.
"YÜZBAŞI ALMİNA ÖZKURT İZMİR EMREDİN KOMUTANIM"
Albay sinirli duruyordu.
"GEL BURAYA"
Dedi. Tahminlerim doğru Albay sanırım birazcık sinirli. Hemen önünde hazır ola geçtim. Oda ayağa kalktı ve söyle dedi.
"Almina artık yüzbaşı değilsin!"
nEEEEEE? Ne diyorsunuz hocam. Şakaysa komik değildi ciddiyse çok komik(murat sonerden aldım İDİEJEUE). Boğazımı temizledim.
"Komutanım yanlış birşey mi yaptım?"
Binbaşıya baktığımda oda şaşkın duruyordu. Albaya geri baktığımda gülümsemeye başladı ve elini omzuma koydu.
"Artık yüzbaşı değil kıdemli yüzbaşısın kızım!"
Anlat hoca anlat! Vallaha şurda göbek atasım var. Albaya sarılıp 'komutanım siz varya kralsınız krall' diyesim var ama işte yapamıyoruz yoksa ağzımıza sıçarlar. Of ama nasılda gerildik. Lan dur ben dondum kaldım albaya teşekkür edeyim bir şey yapıyım ayol.
"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM"
"Rahata geç asker artık."
Rahata geçtim.
"Çok sağolun komutanım."
Elimdeki kağıt belge rapor ne anlarsanız işte onları masaya koydum.
Albay hepsini aldı ve yerine oturup incelemeye başladı.
"Asker otur bu bir emirdir."
Hemen geçip oturdum. Binbaşı hala ağzını açmamıştı. Tabi albay kağıtları okurken binbaşı albaya bende binbaşına bakıyordum. Ben bu adama az bile demişim lan baya yakışıklı. Ya aslında sizle açık konuşuyummu. Mustafa'ya eskisi gibi sanki bir sevgi yok aramda. Ne o bana sevgi gösteriyor nede ben ona. Ama sanki binbaşı ile benim aramda bir çekim var anlatabildimmi. Belki sevgilisi vardır nişanlıdır evlidir bilmiyorum ama benim kesin ona karşı hislerim vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek ailem
Teen Fiction23 yaşındaki yüzbaşı Almina'nın telefonu çalar ve hastaneye gider