6.

1.1K 79 63
                                    


Siyah saçlı çocuk küfürler ederek içkisinden bi yudum aldı.Jimin hala gelmemişti ve içini deli gibi kemiriyordu.İşten sonra eve gelmiş o kovulduğu andan itibaren onla konuşmamıştı.Şimdi buz gibi havaya rağmen saat 12 olmustu ve Jimin ortalıklarla da yoktu.O sırada anahtar sesiyle sırıtını hızlıca çevirdi.İceri giren sevgilisi her zamanki gibi 'onun yüzünden' mutsuzdu.

"Ner-"

Kendi kendine sustu.Hesap sormak istiyordu.Kim bilir nerdeydi?Bu ikinci oluyordu.Ama o yüzündeki ruhsuz ifadeyi görünce susmak istedi.
Ona güvenip iş yerine gelmesini istemişti ve gene aynı şeyi yapmıştı.Ama...Ama oda onu kovuştu? Anlayışlı yaklaşmaya çalıştı.Sakince sordu.

"İş yerinde bir sıkıntı çıkmadı di-"

Jimin,sanki evde hiçbir kimse yokmuş gibi ruhsuz yüz ifadesiyle montunu çıkarıp odasına gitmişti.Böylece erkek arkadaşıda cumlesini tamamlayamamıştı.Jungkook içkisine geri döndü.Kendi haline bırakmak en iyisiydi.Sadece eskiden daha çok korkuyor,daha çok onu kaybetme hislerine kapıyordu.

Jimin,her zamanki olduğu gibi sinirli, duygusal ve nefret doluydu.Cantasını odanın bir kenarına fırlattı ve üstünü değiştirmeden yatağına ilerledi ve yorganın altına girdi.Yorganı boynuna kadar çekti.

O gittikten sonra restorandakinlerin konuşmalarına marus kalmıştı.'İyi misin?','Seni ilk defa böyle gördüm','Değer mi hiç ayrıl','Daha iyisini bulursun?','Kendine işkence çektiriyorsun'..

Anlamazlardı.Anlamalarınıda bekliyemedi.Herkes akıl vermekte ne kadar ustaydı.Kendisi de biliyordu bunları.Ama uygulayabilmek, sevdiğin halde ayrılabilmek o kadar kolay değildi.

Burnunu çekti.Gene ağlama zamanı gelmişti.Küfür etti kendi kendine.Telefonun titremesiyle yanındaki masaya elini uzatıp telefonu açtı yatarken.

Annem 💞:
Oğlumm~

Güzel oğlum 👼🏼:
Anne

Annem💞:
Nasılsın güzel oğlum?
Hiç yazmıyorsun annene!

Güzel oğlum 👼🏼:
Aynıyım anne
Aklımdan çıkmış üzgünüm

Annem💞:
Arıyım mı görüntülü?
Çok özledim melek yüzlü oğlumu
🥺

Güzel oğlum👼🏼:
Sonra anne
Uzanıyorum

Annem💞:
?
Jimin gene o çocuk yüzünden üzülmüyorsun değil mi?
Bana eskisi gibi olmadığınızı söyledin

Güzel oğlum 👼🏼:
Daha beter hale geliyor anne!Dayanamıyorum../
Yok
Biraz titriyorum gibi
Bende anlamadım

Annem 💞:
Hasta mı oldun??
Bak bakıyım ateşin var mı?

Güzel oğlum 👼🏼:
Boşver anne
İyileşirim

Annem 💞:
Üşüyor musun?
Hastalık havaları bu Jimin
Dikkat etmelisin

Güzel oğlum 👼🏼:
Biraz üşüyorum evet
Ama terliyorum da
Anlamadım

Annem 💞:
Ah,Jimin!
Yarın geliyorum!

Güzel oğlum 👼🏼:
Anne hayır
Gerek yok
Bitki çayı içerim yeter

Annem💞:
Geliyorum oğlum
Hem seni özledim
Anneni mi istemiyorsun?
Hem Jungkook'u da görürüm

Güzel oğlum 👼🏼:
Adı bile geçince geriliyorum../
Ona akıl vermeye kalkışma tamam mı anne?
Biliyorum,onu da en az benim kadar seviyorsun
Yapmazsın
Ama gene de söylemek istedim

TOXİC - JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin