Oylar çabuk gelince hemen nasıl bölüm geldi ama hehe.
İyi okumalar efenim.Yorum sınırı ---> 75
"Sikiyim bu nasıl iş?!"
Jungkook sinirle TV'den oynadığı oyunun konsoluna vurdu.Jimin kapıyı açıp içeri girdiğinde onu farketmemesine gülümsedi.Elindeki poşetleri yere bırakıp içindeki yemeği çıkartıp yanına ilerledi.
"Başlıcam oyununa da-...Bebeğim?Ne ara geldin?"
Jimin gülümseyerek ona sarıldığında Jungkook Jimin'i tek koluyla belini sarmalamıştı.
"Oyunu dalmışsın kookie'm.Al en sevdiğinden aldım.İşe aç gitme diye."
Jungkook hayranca onu izleyip yemeğe baktı.
"Sanırım sana daha çok aşık oluyorum.."
"Bu iyi bişey mi bilemedim."
Jimin alay edercesine konuşmaya başladığında beklemedik hareketle koltuğa yatırılmayı beklemiyordu.Jungkook üstüne çıkıp boynunu öpmeye başladığında Jimin elindeki yemeği düşürmemeye çalıştı.
"Aşkım dusucek.Yemek yemek!"
"Seni yemek istiyorum."
Jungkook üstten bakarak elinin tersiyle Jimin'in tombul yanaklarına sürttü.Çok güzeldi.
"Kookie işe geç kalırsın."
"Kalmam.Hızlı oluruz."
"Tamam o zaman.."
Jungkook yukardan bakarken Jimin'in masum duruşunu inceledi bir süre.Gülümsediğini farkında bile değildi.
"Ney?.."
"Hiç.Seans nasıl geçti?"
Jimin Jungkook'un aşağa doğru,kendi yüzüne doğru sarken saçlarını arkaya taradı.
"Güzel,çok güzel."
"Süper o zaman."
"Süper o zaman."
Dedi Jimin gülümserek.Jungkook gözlerini gozlerine dikti.Duyguları çok yoğundu.
"Jimin.."
"Hm?"
"Çok mutluyum.."
"Bende.."
"Ve bu biticek diye korkuyorum."
Jimin suratı az da olsa düşerken modunu düşürmemeye çalıştı.
"Bende..Ama olmaması için elimden geleni yapıcam."
Jungkook dirseklerini kırarak Jimin'in üzerine biraz daha eğilmiş,anlından öpmüştü gözlerini kapatıp.
"Bende güzelim bende."
Kapının çalınmasıyla Jimin kim diye şaşırırken Jungkook emin bir şekilde ayağa kalkmış kapıya yönelmişti.Açtığında başını sallayıp kuryeye teşekkür ettikten sonra koca siyah şeyi sürüklerken Jimin ne olduğunu anlayamamıştı.
"Kook o ne?"
Jungkook ağır şeyi sürüklerken Jimin yanına adımlamıştı.Dikkatli baktığında ne olduğunu kavramıştı.
"Bu kum torbası mı?.."
"Evet!~Doktor önerdi.Sinirimi bundan çıkartıcakmışım.Boks yapmayı sevdiğimi biliyorsun zaten."
Jimin tedirgince başını salladı.
"Bu aralar sinirli misin ki?"
"Hayır.Sadece.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOXİC - JİKOOK
Teen Fiction(Dikkat fazla toksitlik içerir!) Her çiftin bir hayalleri,umutları vardır.Onların ise sadece hayali; Bir gün kavgasız geçirebilmektir. Angst değil.