19.

586 58 119
                                    

UPUZUN BİR BÖLÜMLE BURDAYIM!
Ben geç yazmadım he,oy sınırı geçmedi :P
Ama şuan geçtiği için bölüm geldi!Sizi özlemişim!

Yorum sınırı --> 70

İyi okumalar efenim..

Gözünü açtı sarışın.Çalan alarmsı telefon ziliyle yerinden biraz doğrulmuş,aydınlanan havaya karşın gözlerini kamaştırmıştı.
Jungkook çıplak sevgilisinin yataktan uzanıp sinir bozucu telefonuna ulaşmasını izledi.Homurdanarak Jimin'e yaklaşırken sarışın,kim olduğuna bakmadan kulağına götürdü telefonunu.

"Alo?"

Fazlasıyla yorgundu.Dün gece ki birliktelikleri fazlasıyla efor sarfetmelerine neden olmuştu.

"Jimin hyung?Nasılsın?Uyandırmadın değil mi?"

Telefondakinin siu olduğunu fark edince göz devirip geri uzandı yatağa kulağındaki telefonu çekmeden.

"Önemli değil siu.İyiyim sen nasılsın?"

"Bende iyiyim.Şey dicektim..."

Sessizlik olunca Jimin odaklanmak istercesine gözlerini büyütmeye çalıştı.

"Ne dicektin?..Önemli bir şey yok değil mi?"

Jungkook Jimin'in sesindeki gerginliği anlayınca kafasını kaldırıp suratını incelemeye başladı.

"Yok yok!Sadece şey..."

"Ney?"

"Seni özledim hyung.."

Jimin korku ile tuttuğu nefesini geri saldı.Birkaç saniye gözlerini kapattı.Bu çocuk onu kardeşini anımsattırıyordu.Telefondaki genç,sarışının ona cevap vermemesi ile birlikte eklemeye başladı.

"Hyung eskiden çalışırken hep yanyanaydık.Sadece o günleri,cafeyi özlüyorum.."

"Bende özlüyorum canım,bende."

Jungkook suratındaki hayal kırıklığı ve hüznü görünce bütün uykusu dağılmıştı.Doğru ya diye düşündü.

Onu sevdiği meslekten ve çevresinden koparan oydu.

"Dicektim ki bir cafe de otursak mı?Olur mu hyung?Ben öderim."

Sarışın sırıttı;

"Merak etme işsiz olabilirim ama param var.Ve ayrıca gelirim.Sorman hata."

"Şey.. Jungkook hyung kızmasın?"

Jimin gözlerini ona yatakta uzanarak dikizleyen büyük koyu gözlere baktı.

"Yok kızmaz."

"Kuzenim de gelicek.Bişey olmaz dimi?"

'Umarım' demek istedi Jimin.Şu pizzacı olayının üstesinden 1 hafta geçmişti ve 1 haftadır mutlu,huzurluydular.Bu terapi iyi gelmişti demek ki onlara.

"Yok olmaz.Sen bana konum at olur mu?"

"Tamam!Görüşürüz hyung!~~"

"Görüşürüzz~~"

Jimin telefonu bırakıp bir yandan kaslı üst vücuda,bir yandan onu inceleyen gözlere baktı istemsizce.

"Günaydın."

Jungkook 'kuzen' denen herife takıktı.Her seferinde onu Jimin'e kötüler, ayrılmalarını isterdi.Artı..

O Jimin'e yürüyordu bi kere!!

TOXİC - JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin