Merhaba bebekler,nasılsınız?!Çok beklettim özür dilerim.Hayatım fic gibi ekşinlıydı o yüzden üzgünüm bölüm geç geldi.Uzatmıyorum.
İyi okumalar efenim.
Yorum sınırı ---> 100
Yanağımda hissettiğim yumuşak dokulu dudakların sırasıyla sulu ve narin öpücüklerini hissederken,bunun bi yandan beni nasıl mayıştırdığını düşündüm.
"Bebeğim?~"
Ses tonuna aşık olduğum adamın mırıntılarını duyunca istemsizce gülümsedim.
"Güzelim?~"
Şımarmak istiyordum.Onun tarafından sevilerek şımartılmak.
"Hazırlanman lazım~"
Gülüşümü soldurdum hafifçe.Hazırlanmak?Gözümün tekini zorla açarak üzerime doğru eğilmiş yüze baktım.
"Nereye?"
Burnuma gelen parfüm kokusuyla kaşımı çattım.Tek koluyla belimi sarmalıyıp kaldırdığında istemsizce ona daha çok yaklaşmış, parfüm kokusunu daha iyi alabilmiştim.Boynumdan sulu bir öpücük aldığında gözlerimi tamamen açabiliyordum artık.
"Nereye hazırlanmam gerek?"
Gülümseyerek ayağa kalktı.Kalktığında takım elbiseyi görünce gözlerim tamamen açılmıştı.Tanrım şuan noluyordu ve niye takım elbiseliydi ve ve..Niye bu kadar yakışıklıydı?
"Süpriz.Kalkıcak mısın artık yoksa kucağıma mı alıyım?"
Merakıma yenik düşüp hızlıca yatakta dizlerimin üzerine kalkmaya çalışırken bunun büyük bir hata olduğunu acıyla inliyerek geri yatmamla sonuçlandırmıştım.
"Ahh.. Sikiyim!.."
Gözlerimi acıyla kapatırken yatakta kıvrandım.Dünkü yaşananları tamamıyla unutmuştum.
"Güzelim iyi misin?Çok mu acıyor?"
Sabit durunca acımın hafiflediğini hissettim.Gözümün içine korkuyla bakan büyük gözlere geri baktım.
"Geçer birazdan."
Yatağın kenarına diz çökerek yüzüme yüzünü daha çok yakınlaştırdı.Pişmanlık kırıntıları vardı ifadesinde.
"Jiminie~Özür dilerim dünkü gece için.Sinirliydim.Biliyorsun o sinirle-"
"Herşeyi biliyorum aşkım.Açıklamana gerek yok."
Dedim masumca gülümseyip tek elimle suratına dokunurken.
"Şimdi sen özür dile."
Masum bakışları dik bakışlara çevrilmişti.
"Nası?"
"Özür dile(!)Dün kendini feda ettiğini anlamadım mı sanıyorsun?Öfkemi senden çıkarmamı sağladın.Kendine bunu yaptığın için sen kendine ve bana özür dilemelisin."
Ah,anlamamasını umuyordum..
"Sonuç olarak öfkeni din-"
"Her zaman kendini böyle feda mı ediceksin?Bunu istemiyorum."
Sessiz kaldım.Sözleri net ve keskindi.Aynı bakışları gibi.Suratında tuttuğum elimle yüzünü yavaşca sevdim.
"Önemi yok.Sen zamanında çok fedakarlık ettin.Onlara varsay.Hem.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOXİC - JİKOOK
Teen Fiction(Dikkat fazla toksitlik içerir!) Her çiftin bir hayalleri,umutları vardır.Onların ise sadece hayali; Bir gün kavgasız geçirebilmektir. Angst değil.