Biliyorum çok çok beklettim.Ama hızlı bölümler yollayıp kendimi telafi etmeye 'çalısıcam'.
Yorum sınırı => 45
İyi okumalar canlarım.
"Heh,çıktın mı?"
Jimin duştan çıktıktan sonra saçını taradığı tarağı sallıyarak yanına ilerledi.
Jungkook ile geçirdiği dün geceden sonra ikisinde de garip bir his,garip bir heyecan sarmıştı.Ten tene değmelerinden mi yoksa aylar sonra ilk defa birbirlerine gülümsediklerinden bilinmez,ilk defa uzun zaman sonra neşeyle dolmuşlardı.Sarışın,sevgilisinin yanına oturup başını omzuna yasladı.Sevgilisi de gülümseyerek kollarını açıp sarılmasına izin verdi.Birkaç dakika sessizce öyle kaldılar.Jungkook başını yana çevirip burnunu sarı saçlara daldırdı.Mis gibi kokuyordu yeni duştan çıkmış saçlar.
"Kook.."
Jungkook sarıldığı kol ile daha çok kendine çekti Jimin'i.
"Sevgilim.."
"Dün..Dün çok iyidi.."
Jungkook gülümsemesini büyüttü.Oda fazlasıyla zevk almıştı.
"Kesinlikle bebeğim.Senin arkadan oral ile bu kadar zevk aldığını bilmiyordum."
Jimin gözlerini buyuterek az da olsa doğruldu.
"Onu demiyorum!"
"Ah pardon,neyi kastetmiştin?"
"..İyi olmamızı.."
Jimin gene mülayim bir hal aldığında Jungkook da aynı tavra bürünmüştü.Dudaklarını yeni temiz saçlara gömdü.
"Bende bebeğim..Garip hissettim.İlk günümüz gibiydi."
Jimin hafifçe tebessüm etti.
"Evet..Çok güzel."
İkisi de dün yaşadıkları şeyle mutluluk hormonları sargılar iken zil çalmasıyla annelerinin geldiğini anlamışlardı.Jimin sakince doğrulup kapıya yönelip açtı.Anne birkaç dakika Jungkook ve oğluna bakarak musait olduklarını anlamaya çalıştı.
"Gel anne gel."
Dediğinde sarışın, anne iceri girdi.
"Bitki çayı aldım.Mis gibi kokuyordu.Hemen demlicem ister misiniz?"
Kadın elindeki poşeti yere koyunca Jimin kapıyı kapatıp yanına geldi hemen.
"Ben hallederim.Jungkook sen ister misin?"
"Olur."
Anne ise yalnız kalmamak için yukarı isaret etti.
"Ustumu değiştiriyim o zaman bende."
Jungkook başını saygıyla eydiğinde annesinin yukarı çıkmasını bekledi.
Kesinlikle herşey çok iyidi,kusursuzdu.Jimin'i,bebeği ilk defa ona gülüyor,ilgileniyordu.Onun için paha biçilemez bir hediyeydi.Basını koltuğa yaslayıp uzandı.
Tek dilediği zamanın durmasıydı.---
"Evet evet hallettim."
Jungkook telefonu sağ kulağına koyup oturdu koltuğa.
"İyi temizledin dimi?"
"Kardeşim kaç kere tekrarlıcam? Herşey yerli yerinde.Tv bile aldık gönderdiğin parayla!Ev tertemiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOXİC - JİKOOK
Teen Fiction(Dikkat fazla toksitlik içerir!) Her çiftin bir hayalleri,umutları vardır.Onların ise sadece hayali; Bir gün kavgasız geçirebilmektir. Angst değil.