Hello! Napıyorsunuz?Uzatmıyorum.
İyi okumalar.
Yorum sınırı ----> 100
"Hadi!Soğuyacak!"
Dedi hevesle yemekleri yapan önlüklü çocuk.Bir an önce sarışının aşağa inmesini ve yaptığı kahvaltı sofrasındaki ürünleri sıcak sıcak yemesini istiyordu.
Sarışın duyduğu sesle hızlıca ikişer ikişer merdivenleri inerek gürüntülü bir şekilde salona adım atmıştı.
"Geldim!~"
Demesiyle arkası dönük olan 'eş adayını'nın sırtına suratını yaslayıp, kollarını beline dolayarak ona sımsıkı sarıldı.
Jungkook beklemediği sıkı ve sert sarılma karşısında başta afallamış,ardından gulerek kolunu saran elleri tek eliyle tutmuştu.
"Günaydın bebeğim."
"Günaydın aşkımm!~"
Sondaki kelimeyi uzatması Jungkook'u kıkırdatırken, tek eliyle sevdiğinin kollarını tutuyor, diğer eliyle simit yaptığı tabağı masaya koymaya çalışıyordu.
"Hadi güzelim,yemeğimizi yiyelim sonra sarılır,koklaşırız."
Sarışın söz dinliyerek pıtı pıtı adımlarla karşısındaki saldalyeye ilerleyip oturdu.Jungkook gülerek başını iki yana sallamıştı.Gerçekten bir insan bir teklifle bu kadar değişir miydi?
Jungkook da aynı sevdiceği gibi karşısına geçmiş masaya oturmuştu.Oturduğu an anlık mimiklerinde değişiklik oluşmuştu.Ardından tekrar gülümsemişti.En son ona hazırladığı mükemmel sofrayı başından aşağa dökmediği,ufacık bir lokmasına dokunmayı geç,lokmaların boğazında dizildiği o anlar gelmişti aklına.Neyse ki o günler geçmiş, yeniden bir umut yeşermişti içinde.
"Mhhm!Çok güzel olmuş!"
Düşüncelerden çıkarken karşısındaki sarışının sanki kıtlıktan çıkmış tavırlarıyla ne kadar komik durduğuna odaklanmıştı.Gülerek önündeki simitten bir parça koparıp ağzına attı.
"Gerçekten mi yoksa şuan çok mutlu olduğun için mi güzel geldi?"
Dedi ağzındaki lokmayı ciğnerken.Jimin gözlerini gülerek ve kısarak bakış attı.
"Yanlış cevaplar.Doğru olan;'Sen yaptığın'için güzel olmuş olucaktı."
Dedi ve sosisliden bir çatal aldı gülerek.
"Beni şımartıyorsun."
"Şımartılmayı hakediyorsun."
Jungkook istemsizce sessiz kalıp gamzelerini çıkartarak gülümsedi.Utanmış olabilir miydi?Sonuçta bunu söyleyen Jimin'di.
"Hala aklım almıyor kook!~~"
Dedi sarışın hayretle. Kendi kendine hala heyecanlanıyor,o ana,o güne gidiyordu.Çatalı bırakıp elini dudağına götürdü.Gözlerindeki parıltıyı en uzak yerden bakan bile anlar şekildeydi.Jungkook onu dinlemek için çatalı bırakıp masaya kollarını koydu.Bu mükemmel manzarayı kaçırmak istemezdi.
"Gerçekten evlenme teklifime bu kadar sevindin mi?Yoksa yeni iş yerine mi sevindin yoksa?"
"Kook dalga geçiyorsun değil mi?!Asla aklım almıyor dün akşam yaşananlara!Aklında ne zamandan beri bu vardı?"
"Bir süredir.Ama bence artık bunu geçe kalmaması gerektiğini düşündüm."
Dedi gamzeli gülümseyerek.Keşke daha önce sunsaydım teklifi diye içinden geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOXİC - JİKOOK
Teen Fiction(Dikkat fazla toksitlik içerir!) Her çiftin bir hayalleri,umutları vardır.Onların ise sadece hayali; Bir gün kavgasız geçirebilmektir. Angst değil.