Sınır geçilmiş o yüzden hemen burdayım!
İyi okumalar efenim.
Yorum sınırı ---> 90
"Ne alakası var?!Hahahha!"
Jimin elinin tersiyle göğüsünde yattığı sevgilisine vurdu.
"Çok alaka!~"
İkili koltukta uzanarak TV'den açtıkları yeni bölüm olan komedi dizisi izliyorlardı.
"Tamam belki az."
Kahkaha atan taraf bu sefer Jungkook'tu.Kendine çekip saçından öptü sarışını.
"Ne zaman hazırlanıyım kook?"
Diyip konuyu değiştirdi hevesle Jimin.Hava kararmaya başlamıştı ve uzun zaman sonra sevdiği adamın iş yerine gidiceği için heyecanlıydı.
Aynı şey Jungkook için geçerli değildi.Jimin'i bu kadar insanın içine sokmak istemiyordu."Hazırlanma.."
Jimin gülüşünü soldurduğunda Jungkook gülümsiyerek işaret parmağıyla alnından ittirtti.Şapşal diye içinden geçirmişti.
"Şaka yapıyorum.Şu bölüm bitsin beraber hazırlanırız."
Jimin'in gülüşünü geri kazandığında yerinde hoşnutça kıpırdandı.
"Tamamm~"
Jimin göğsüne geri yaslanıp tvye odaklanmıştı.İkili evlerinde huzurlu bir şekilde dizilerini izlerken Jungkook, dizide yer alan sahneyle doğruldu.İzledikleri sahne Jungkook'un farklı duygular hissetmesine sebep olmuştu.Yutkunup düşündü.
Sırası mıydı?Anlar mıydı?Şuan da bunu söyleyerek herşeyi mahfeder miydi?
Dayanamayıp öksürerek boğazını temizledi ve konuyu girdi.
"Ne güzel dimi?"
"Ney aşkım?"
"İşte..Düğün falan."
"Evet yakışıyorlar kesinlikle."
"Yok..Düğün hani?Evlilik,ev,aile falan.Hoş şeyler..Dimi?"
"Hıhım evet."
Jungkook sarışının göğüsünde yaslanıp,tvye bakar şekilde yattığından yüz ifadesini göremiyordu.Jimin'in de uzun kelimeler kullanmaması ve yorum yapmaması daha da fazla gerilmesine yol açıyordu.
"Bizde zaten evli hayatı yaşıyoruz.Aynı ev,aynı yatak.."
"Evet kookie'm."
Jungkook gergince nefes alıp verdi.Hiç mi uzun cümle kurmazdı bu çocuk?!
"Ama evlilik de güzel bence.Yani nikah,yüzük.."
"Bölüm bitti!!"
Jiminin aniden sıçramasıyla Jungkook ne olduğunu anlamayarak baktı.Jimin hevesle tam ağız gülüyordu.
"Ben hazırlanmaya gidiyorum!!"
Jungkook içinden boşvererek içindeki heyecanı bir kenara itti.Başını yenilerek salladı.
"Tamam hadi seni bekliyorum."
"Tamaam!~"
Jimin yanağından öpüp yukarıya ikişer adımla çıktığında arkasında düşünceli bir Jungkook bıraktığını bilmiyordu.
~
'Birazdan çıldırıcağım' diye düşündü Jungkook.Bu çocuk bilerek mi yapıyordu?Bu ilaçları,bu anı fırsat mı biliyordu?Teste mi tabi tutuyorlar doktorla beni acaba diye düşünürken Jimin, yatağında onu izleyen sevgilisine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOXİC - JİKOOK
Teen Fiction(Dikkat fazla toksitlik içerir!) Her çiftin bir hayalleri,umutları vardır.Onların ise sadece hayali; Bir gün kavgasız geçirebilmektir. Angst değil.