26.

369 37 121
                                    

Merhaba,sınır geçilmiş!
İyi okumalar efenim.

Yorum sınırı ---> 100







Bebeğim🐥:
Kook?

Kook❣️:
Hm?

Bebeğim🐥:
Gelicek misin?

Kook❣️:
Bilmiyorum
Duruma bağlı

Bebeğim🐥:
Anladım
Gelince haber ver
Bugün biraz daha fazla çalışıcam

Kook❣️:
Tamam

Jimin tezgaha,omzundaki havluğu kaldırarak vurdu.Çıldıracak gibi hissediyordu.Sıkıntıyla oflayarak tezgahın yanlarına ellerini koydu.

"Ah,çıldırcam.."

"Efendim?"

Yanındaki çalışan kendisine seslendiğini zannederek ona doğru baktı.Jimin hemen elini kaldırıp iki yana salladı.

"Yok yok sana demedim."

"Ah,tamam."

"..."

"İyi misiniz?"

Jimin gülümseyerek eski yerindeki çalışanı olan küçük kıza baktı.

"İyiyim canım,saol."

"Jungkook hyung ile ilgili mi?"

Tanıştıkları için elbette biliyor, tanıyordu onları.

"Yok canım bişey.Önemli değil."

"Peki.Bir sıkıntınız olursa bana söyleyin yardımcı olurum elimden geldiğince."

Jimin gülerek anlayışlı bir şekilde kıza baktı.

"Saol canım.Söz olduğunda sana söyleyeceğim."

-

Sarışın Tv izlerken önüne düşürdüğü patlamış mısırları alıp geri kaseye koymaya çalışıyordu.Bozuntuya vermemeye, moralinin düzgün olduğuna inanmaya çalışıyordu fakat bu imkansızdı.

Jungkook eski sevgilisiyle her gün aynı yerde olması canını sıkıyordu.Kıskançlık mıydı?Hiç onluk bir hareket değildi.Jungkook'u kıskanmazdı o.En azından şimdiye kadar bu kadar fazla kalbindeki acı ve öfke hissettirecek kadar bir kıskançlık olmamıştı.

Jungkook'un ilgisini ona vermemesine artık alışmıştı.En azından aradan geçen 2 buçuk hafta boyunca ufacık ilgi hissetmediğinden alışır duruma gelmişti.Onu anlayabiliyordu.Keza kendisi yıllarca böyle dolaşmıştı hastalık yüzünden.

Fakat,fakat bir kız meselesi vardı ve kafasında kurmasına sebep oluyordu.Eski sevgilisiyle olan fotoğrafını görmek ona kesinlikle iyi gelmemişti.

Kapının açılma sesi gelince daldığı yerden gözlerini kaldırıp Jungkook'a baktı.Jungkook'un herhangi bir kelime dahi etmiceğinden emindi.O yüzden patlamış mısırları geri temizlemeye devam etmişti.

Jungkook hırkasını fırlatarak ilerledi ve Mutfağa yöneldi.Sürahideki suyu alıp bardağa yavaşça döktü ve başına dikledi.
Jimin temizliği bitirdiğinde Jungkook'u izlemeye başlamıştı.Uzun sessizliği bozarak konuştu.

"Aç mısın?"

"Hayır."

Jimin başını sallayarak koltuğa geri oturdu ve tvdeki programı izlemeye devam etti.Jungkook ise umursamayıp her zaman ki rutini olan yatağa gidip uyuma tavrını korumuştu.

TOXİC - JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin