Rozdział 18

166 15 4
                                    

Piątek

- Dlaczego mamy aż tak obszerny temat. - marudził Denki - Siedzimy już nad tym 4 godziny i nie widać żeby to szło do przodu. Błagam koniec na dzisiaj. - popatrzył błagalnym wzrokiem na pozostałą trójkę. 

- Nie wierze że to mówię ale się z nim zgadzam. - odezwał się Bakugo - Już mam serdecznie dość czytania tych starych przepisów i ustaw. - powiedział i oparł się o ścianę za sobą. "Ciekawe co teraz robi Izu" - O której jutro wracają twój wujek i kuzyn?

- Coś koło dwudziestej, a co? 

- Czyli jutro można też posiedzieć z cztery godziny. Ogłaszam koniec pracy do jutra do 12. Jakieś głosy sprzeciwu? - wszyscy chórem odpowiedzieli "nie". - No i bardzo dobrze.

- Co powiecie na obejrzenie jakiegoś filmu? - spytała Jiro. - Jeszcze młoda godzina i weekend więc nie ma co iść spać. 

- To może tak. Każdy się pójdzie się po kolei umyć i naszykujemy wszystko w salonie. - podsumował Shinsou. Wszyscy odparli twierdząco. - To ja idę po ręczniki, a wy ustalcie kto idzie pierwszy. 

Po naszykowaniu wszystkiego siedzieli w salonie, czekali aż Jiro się umyje i będą mogli wybrać razem film. Bakugo wykorzystał ten czas, aby napisać do Izuku i skontrolować czy tamten się nie przemęcza.

Kacchan 🧡

Hej Nerdzie, żyjesz czy umarłeś z nudów sprawdzając egzaminy? 22:34

Kopia gąsienicy 🐛💛

Hej

Na twoje nieszczęście żyje i mam się dobrze

22:36 Jak wam idzie projekt? Nie zabiłeś jeszcze nikogo?

Kacchan 🧡

A już myślałem że mam od Ciebie święty spokój, ale chyba tak łatwo się 

Ciebie pozbyć nie da 

Wszyscy żyją i mają się dobrze 22:37

Kopia gąsienicy 🐛💛

Cieszę się, że nie będę Cię w więzieniu odwiedzać

Dalej robicie prezentacje czy na dzisiaj koniec?

22:38 Wiesz, nie chce ci przeszkadzać

Uśmiechnął się widząc jego wiadomość. Zawsze się martwił, że mu przeszkadza. To jak się martwił o innych było słodkie. 

Kacchan 🧡

Możesz mi przeszkadzać zawsze i wszędzie 22:39

Kopia gąsienicy 🐛💛

Zapamiętam, pożałujesz jeszcze tych słów

Będę do ciebie codziennie wypisywał i nie dam ci spokoju hahaha

 Shouta mówi, żebym przekazał Toshiemu, że ma kota nakarmić

22:40 Przekażesz mu? Proszę

Kacchan 🧡

Wy macie kota? 

Dobra już mu mówię 22:41

Adopcja | BakuDeku | Bardzo wolno pisaneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz